画質 高画質

今朝は早いんですね🌞
おはようございます、ご主人様✨
It's early this morning🌞
Good morning, master✨

4 21

Good morning 🌞.
The greeting post for the Battle of Oha is now also in English!
Please keep up the good work!

Text in the illustration is still in Japanese.🤣

1 31

Harutora and Lumin are on a trip somewhere and they're having fun! Summer gives such a good vibe for them!
Thank you for this great work!

34 158

今日も14時間ほどみっちり描いて
充実の一日✨

―どうすればいちばん大切なもの、純粋なものを
純粋なまま
形にできるだろうか?

集中?
リラックス?
想念や欲望のノイズを取り除く?

そんな問いかけの時間

Good night✨

4 41

次回は9月大阪になります🙏🏻
既刊(メイド本は準新刊で持っていきます!)とグッズor無配の予定です

インテでサークル参加は初なので色々不安ですが何卒…🙇‍♀️

【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 GOOD COMIC CITY 30 大阪| https://t.co/JBnCXLOQ5M

35 139

【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 Drunk in Long Night 5| https://t.co/OqUQQGjFW6
新刊は暫定二人共子供な本です。描き始めたら違うかもしれません。

17 104

Good news!
Bear With Us will be tabling at AFC on September 27-29th

43 299

今日も一日お疲れ様でした
おやすみなさいです😊
Thank you for your hard work today.
Good night.☺️

31 172

【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 遊びに来いや| https://t.co/Bu9LwGGMf8

夏インテの服部中心プチオンリーに出まーす♬
平コ本が出るよ!!!平新冊子も予定中!
よろしくね♡♡

4 7

July😘

¨Good morning¨

Next page will be posted on August 1st💖

19 79

みなさんこんばんは
今日もお仕事お疲れ様でした
お気をつけてお帰りください😊
Good evening everyone.
Thank you for your hard work today.
Please be careful on your way home.☺️

37 226

this is SUCH a good idea i tried replicating my old artstyle too 😭
(I dress nothing like this but its what 13 yo me would have wanted) https://t.co/zM42VFygqL

0 77

My babies... 🥺🥺 (might drop random cebbie sketches from time to time, they are good studies after all U_U)

140 1388

【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 閃華の刻 50| https://t.co/N278HPGSH1
㊗️篭手切江実装七周年お祝い本㊗️
こてぼっちゃまを全力でお世話するメイド本丸爆誕本です(若干嘘)

10 27

kny! nonton pagi2 dikantor. intens banget liet ep terakhir. mau siap2 next projek bakal tegang dan nguras air mata :"D. good work sumpahhh!! RIP Oyakata-sama :""""

47 931