//=time() ?>
今朝は早いんですね🌞
おはようございます、ご主人様✨
It's early this morning🌞
Good morning, master✨
Good morning 🌞.
The greeting post for the Battle of Oha is now also in English!
Please keep up the good work!
Text in the illustration is still in Japanese.🤣
#60702おは戦🔥Dc
Harutora and Lumin are on a trip somewhere and they're having fun! Summer gives such a good vibe for them!
Thank you @onoconokoko0625 for this great work!
今日も14時間ほどみっちり描いて
充実の一日✨
―どうすればいちばん大切なもの、純粋なものを
純粋なまま
形にできるだろうか?
集中?
リラックス?
想念や欲望のノイズを取り除く?
そんな問いかけの時間
Good night✨
次回は9月大阪になります🙏🏻
既刊(メイド本は準新刊で持っていきます!)とグッズor無配の予定です
インテでサークル参加は初なので色々不安ですが何卒…🙇♀️
【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 GOOD COMIC CITY 30 大阪| #イベントGO_赤ブー https://t.co/JBnCXLOQ5M
【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 Drunk in Long Night 5| #イベントGO_赤ブー https://t.co/OqUQQGjFW6
新刊は暫定二人共子供な本です。描き始めたら違うかもしれません。
Good news!
Bear With Us will be tabling at AFC on September 27-29th @AnotherFurryCon
今日も一日お疲れ様でした
おやすみなさいです😊
Thank you for your hard work today.
Good night.☺️
【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 遊びに来いや| #イベントGO_赤ブー https://t.co/Bu9LwGGMf8
夏インテの服部中心プチオンリーに出まーす♬
平コ本が出るよ!!!平新冊子も予定中!
よろしくね♡♡
🐾𝔻-𝟛𝟟𝟘→𝟛𝟝𝟝🐾
#To2025WithSUGA
#D_DAY_GOOD_DAY https://t.co/c9eE4mfLWq
みなさんこんばんは
今日もお仕事お疲れ様でした
お気をつけてお帰りください😊
Good evening everyone.
Thank you for your hard work today.
Please be careful on your way home.☺️
this is SUCH a good idea i tried replicating my old artstyle too 😭
(I dress nothing like this but its what 13 yo me would have wanted) https://t.co/zM42VFygqL
My babies... 🥺🥺 (might drop random cebbie sketches from time to time, they are good studies after all U_U)
【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 閃華の刻 50| #イベントGO_赤ブー https://t.co/N278HPGSH1
㊗️篭手切江実装七周年お祝い本㊗️
こてぼっちゃまを全力でお世話するメイド本丸爆誕本です(若干嘘)
kny! nonton pagi2 dikantor. intens banget liet ep terakhir. mau siap2 next projek bakal tegang dan nguras air mata :"D. good work sumpahhh!! RIP Oyakata-sama :""""