画質 高画質

아니코부 멍냥..
(아무생각 없이 그림체 안맞추고 그려서 통일감이 떨어집니다...)

24 39

自分が昔描いた
オリジナルのイラスト(今見ると恥ずかしいが...)を
AIに見てもらって派生を作ってもらうのも
めちゃくちゃかわいいですね...

2 19

암튼그런...그런 설정이어서(텃밭에양파키워서요리도한다고함 진짜 ㅈㄴ미쳣음 꼼취 올스트라이크임) 옆집(같커아님) 갈라테이아(네...) 라고 불리게 된 히사토군

의 사진

하아아아아... .........

0 0

多分赤色が好きなので数年前はこんなだったと思う 恋人が黒髪の方が好きそうだったからそっちに寄せた...(そこは気付けるんですね...)

0 9


암왕제군님 제발 와주세요. (항마대성님도 같이 오면 좋구...)

2 6

สถานะ: ผมตัวเองทรงนี้เลย ณ บัดนาว (...)

0 0

hehe compiling this because i love my lil fellas (the art style difference tho BAHAHA.....)

8 30

이것도 옛날 그림 (옛날 그림이 끝도 없이 나옴...)
오너캐랍시고 그린건데 정작 오너캐는 오른쪽 형태로 더 자주 그림 (...)

0 8

Faust was really good, even before XRD hit. And in XRD, the trend continued. His amazing neutral control combined with his great pressure resulted in a solid character who remained solid all throughout XRD's lifespan. (Especially considering they buffed him...)

0 12

(eu fiz o desenho antes do incidente ent agora ta mais pra...)

18 165

せつ菜ちゃん、誕生日おめでとう~!
(夏美ちゃんに引き続き大遅刻ですが...)


517 1990

GLAMROCK BALLORA (the name was a joke at first but...)

1 18

Keep forgetting to update basically everything except for (like Instagram, tumblr...) so here’s some artworks I’ve done lately!

1 8

จะพูดว่าวาดรูปไม่เปนจนกว่าจะกลับมาวาดดีๆได้(...)

1 6

I feel like all my technical stuff is giving up on me
Waiting for new PC parts (for 2nd PC aka streaming PC) and VR Base Station (one of them broke...) to arrive soon so I can stream hopefully somewhat normal again ;-;

Sorry for the big time breaks again makes me feel super bad.

2 183

サンズが上手く描けたと思たので上げちゃう☆(自分が納得出来たらそれでええねんよ...)

0 17

전승상으로 따지고보면 엘룬(녹발 발키리)과 오베론은 남매사이가 된다는게 젤 웃김
오베론 발렌스 때 카이사르에게 아빠라 말한 전적이 있으니까 언젠간 이거가지고 카이사르가 고생하는 전개 나올듯(...)

0 2

Old sketches of Ayana. ✏
Yep, in the early stages of the script, she was just a baby! 👶 (And in some variations she didn't even exist...)

1 17

The 3 part Marvel Comic adaption of Lynch's was released as a combined edition in many countries and languages, including English, German, Dutch, French, English (reformatted paperback), Spanish and Danish (with an unfortunate translation of the title...)

8 111

혹시 원하는 사람이 많을까봐 픽시브에 방귀(...)와 '그것'(....)버전을 올렸습니다..
방귀 : https://t.co/4znCkgDDPU
'그것': https://t.co/tZ5ZGdjcLq
누차 말씀드리지만 전 여기에 취향 없습니다....(수요가 있으니 공급을 할뿐....)

3 19