画質 高画質

iPadproでの初イラスト作成
線を引く感覚がいつも使ってる液タブと感覚が違うのでまだ慣れないけど、頑張りたい

0 1

Wings🕊
I don’t know how to caption this other than I love Yasha and want her to be happy !!

35 156

Colors done! Already working on the next one ^^
.

25 62

I’m a HUGE fan of Toy Story 4, and while learning more about the production of the film, I saw alot amazing Bo Peep concept art. All of it was cleverly creative and very different to the final product we saw!

5 10

最近のPinterestを参考に描いたファッションスケッチ。ちょっとドラマチックな構図や表情も楽しいです🌟

0 5



絵を描いてます。
メインはインスタグラムなので、よかったら見に行ってください。

Instagram で検索





1 4


イラスト描いてます。

メインはインスタグラムです。

よかったら見に行ってください。

Instagram で検索





2 4

Soldaki vs Sağdaki... Sizce hangisi?
"Alone" 2020

3 260