//=time() ?>
3 hari lagi ya. kek tau ultahnya siapa
oya aku lupa Rena Anggraeni Si Penyihir Kesayangan Kita ulang tahun wkwkwkwk
kalian bisa ngasih ucapan ke rena melalui hashtag #2enaBdayWish. klo kalian punya kado berupa fanart, video, dll bisa make hashtag #2enaBdayKado & #Renamaha5art ya
Wanted to work on some concepts... what do you ya'll think? Toony or semirealistic? Late night sketching... gonna hit the hay🥴 #anthroart #conceptart #dragons #furryartist #oc
Guys ada yang tau ini dari gepeng apa? Baca official nya dimana ya? Thx
Hey guys! How y’all doing today?
Here’s another request from @marini_connor featuring Lori disguised as Lincoln in his pajamas! Hope you all enjoy this drawing based off of Cover Girls again and see you next time!
Take care ya’ll! 😁👍❤️
✨🚨#Precure anuncia nueva temporada dirigida al para público adulto
La temporada tendrá como nombre Kibou no Chikara ~Otona Pretty Cure '23~ y será una continuación a Yes Precure 5 gogo. Tenemos ya el primer visual que nos muestra una Nozomi (Cure Dream) ya adulta.
GM/GN, because today was absolute chaotic stress and I got distracted 🥲.
So much off the plate though, so I'll be back to some new art before the next big thing. Will be sharing soon, but I hope you all had a good start to your weeks!
Love ya 💙
@lrtjabodebek Bang Al, Bang Al. Ini kenapa ya suaranya jadi seperti ini?
Hits ya with both (will reupload the jimmy one tomorrow <3) https://t.co/O41jXZItJb
Welp I didn't beat Hollow Knight yet tonight =3= HOWEVER! I ended up beating both one of NKG, Path of Pain, and White Palace- 😭
Much arigats for the raids @TsukiNoUsagi104 & @naevastella ya lovely guildlings~ 💜
Raided into @lululewds who was also playing Hollow Knight ^-^
Lelah menunggu dia yang nggak pasti?
Mending ketemu yang pasti-pasti aja nih, kayak deretan webtoon yang udah siap comeback ini~
Catat tanggal comebacknya ya!
#MyThreeTyrantBrothers #TerjatuhkePermainanHarem #SuamikuTolongNikahiAkuLagi #KakaoWebtoonID #JelajahiCeitamu
4to ya dije no quiero aprovechar de el tweet del pibe / piba así que voy a seguir con este hilo que olvide que tenía xd amo mucho este remake, míralas no son bien bonitas mis niñas aaaww ❤️ #myartwork #ArtistOnTwitter #drawingdigital #myocs (2019?)
Maria talking about her hobbies at 12 am again. (That y’all should check out if ya in circle tweets) ok bye bye gn
Dibujo de JustNovia x JulySinSonido antes de irme a dormir vhjvig
#Nuggetsmp(¿¿¿¿¿)
#FalloArt #JustNovaFanart #Justfallo(Idk si usar el # ya que las veo como personajes aparte pero bueh)
Ya estamos en directo ✨
Estamos en Twitch 💜
Hablemos un rato juntos 😉
🌸 https://t.co/EXrtt0TbuI
🌸 https://t.co/EXrtt0TbuI
🌸 https://t.co/EXrtt0TbuI
50 ft now in the form of a 3 inch nendoroid! I didn't realize I drew the sleeves wrong till last minute lmao. But yeah, don't think I'll forget my very first mutuals, ya'll!
#nendoroid #vtuber #VtuberUprsing #digitalart
Noelle, Selamat Ulang Tahun!
Fiuh ... Selalu saja ada banyak yang harus dibereskan setelah Festival Windblume berakhir. Terima kasih sudah membantu ya!
Terima kasih おしおしお untuk karyanya yang luar biasa!
#GenshinImpact #HoYoverse #Noelle