in this edit, I used Big Band to do it, and it is based on a big scary boy send to destroy all survivors of the Racoon City Incident, If you think Nemesis, you`re wrong. But if you think Mr.X from the very beginning, you are right

this edit is based on the RE2 Remake (2019)

0 1

バイオ RE2、発売当時はエイダのビジュアルが話題になったけど、凛々しい美人が好きな自分としてはRE2のエイダより、6のエイダの方が断然好きなんだよな。

1 7

Today's Costober cosplay is Kars from Battle Tendency!! I'll be starting the Resident Evil 3 Remake tonight on stream! I had a lot of fun with the RE2 Remake so I hope I enjoy this one, too!

4 24

Jacksepticeye/RE2remake Fanart! (I love his gameplay of it so much!)

1 17

Part 7 of my RE2 canon mashup comic!

19 130

Gone back to biro for today but practicing with a bit of colour :)

Ngl the plant 43 section scared the shit out of me the first time I played through RE2R...

3 10

Save big on great Capcom games during 's Big in Japan sale! Up to 50% off!

RE2 https://t.co/Kdyqmw2ajH
RE3 https://t.co/qSLhcK7YaH
SFV:CE https://t.co/laaBsTzf8H
MHW: Iceborne https://t.co/5iAknbkTHq

269 1323

最新のクレアのキャラデザめっちゃ良い RE2のクレアも悪くないんだけどやっぱクレアって言ったらこのモデルスタイルと髪のボリュームだよなぁ

0 0

I want to play RE2 remake but I’m too scared...
I liked RE5 and 6 just because I could co-op 😂

8 18

バイオ20周年のアートとバイオ25周年のアート。今回のアートはREエンジンで開発されたバイオ7、RE2、RE3を象徴としている。何よりもジャック・ベイカーとレオン・S・ケネディが真ん中を飾る

0 0

川辺の子Re2完成(;・△・)/

1 0

クレアはDCのキャラデザの時が好きだったな。

リベレーション2のクレアはうーん?だし、RE2のクレアは別人だし(嫌いではない)

0 5

𝐗 𝐆𝐎𝐍' 𝐆𝐈𝐕𝐄 𝐈𝐓 𝐓𝐎 𝐘𝐀 🖤
after yesterday RE2 stream, I- i just had to make this after the many funny jumpscares 😂

9 78

Terminando com o RE2 no e a do dia é o confront climático entre Leon e o Mr.X... que eu gostei mais no original do que no remake.

0 1

🐭『何かいいの見つけたRe:』
💜ひなこ著

\‼️😹重版決定😻‼️/

大人気御礼✨Re:増刷!!!
     🙇
 10月頭頃~搬入予定

そして、Re:2巻末の予告、
皆さん見ていただけましたか⁉️
❤️鴫原×八度
❤️11月発売「iHertZ」~連載スタート🙌

今後も何かシリーズを
よろしくお願いします🙇‍♀️

1 61

here u go

re2 protagonists as catgirl and catboy

they are just Standing There

0 1

Heh, so much work here. I feel like I need to do something new real quick to balance it out?

8 42