画質 高画質

HBD to meee~ 15ขวบแล้ว
ค่าา :DD🎉🎉✨
.
.

0 0

Hice un redraw de un dibujo que hice hace 3 años 😱 me siento tan feliz de ver lo mucho que ha cambiado y mejorado mi dibujo 🤧🥺💖:'3 espero seguir mejorando 💖💖💖

0 1

This took so long- but i'm starting to improve with digital drawing

0 1

Omgjrnjfnjefnen I’ve finally finished all of the archangels lets goooo!! Also, i know its not practical for an assassin to glow in the dark, i get that…… but idc it looks cool lmao

0 2