画質 高画質

Ooo I’ve been wanting to try procreate if I get an iPad that supports the pencil. Hope your learning curve won’t be too steep

Here’s a few ponies (and a giraffe) you can choose from from me! Thanks for the opportunity 🤗

0 0

David Hockney: 20 Flowers and Some Bigger Pictures expands on a series of iPad paintings made by David Hockney while quarantining at his studio in Normandy, inspired by his daily observations, Hockney devoted himself to the iPad. https://t.co/QxfEDF4f7T

3 6

しゃくらーと100いいね記念✨
感謝のらくがき企画🌸

■参加方法
・フォロー(今からでもOK)
・リプでSSを貼る(資料は多いほうがGOOD)
・募集は1/22 (Sun)で〆

■注意
気まぐれで何名かiPadで描きます✏️
アイコン使用はもちろんOK☺️
らくがきの雰囲気は画像参照🥳 https://t.co/mLsDbqUdHH

54 137

Feels like trying to draw on my 9”?iPad just sucks the joy out of it. It’s hard to describe, but it’s just not that fun.

And I can’t use my Intuos 4 or XP-PEN display tablet because I don’t have a space to use them.

1 1

I just drew for the first time in a month on half broken my ipad
Here's a wip :)

4 14

iPadアップデートしたらロック画面の時計のフォントが別人になっててiPad開く度に誰だお前と言いたくなる。いろいろ仕様が変わって慣れるまで使い辛いな 

0 3

うさぎの前に描いてた🎈ラクガキ
友人のiPad借りて描いてた

35 386

iPadでお絵かき練習中です。
クリスタ難しいね…!

1 11

そーいえばでたよん
(ipadの方)
何故スマホだと爆死なのにiPadだと10連ででるん??マジック??

0 6

イラスト仲間がほしい✨だったら発信しなければ😂
iPadのこと、CRIP STUDIOやProcreateのこと、作業環境のことなど…たくさん話してみたい〜!

現在会社員ですが、イラスト描いています♪どうぞよろしくお願いします!


0 19

2 drawings I did on bc my bud let me borrow their ipad and another Dabloon bc i adopted more kids

0 3

Hi stinkies! We’re going to work on my neglected iPad drawings on stream today — 6pm EST start!

Should I pull out the ye old VRoid model today for fun? 👀✨

1 28

I'M BACK (drawing I did on my girlfriend's ipad on my vacation)

0 4

お絵描きできた!
iPad復活、クリスタ設定色々元に戻して…なんとか…前と同じ感じに描けるようになった…やっと👏
寝よ。

1 11

Hope you enjoy drawing on an ipad! Tysm for the opportunity

0 0

アルハイゼンすこすこって思って友のiPad借りた

3 19


2018年の今ごろはまだお絵描きしてませんでした…これは5月くらいにiPad買って描いたやつ。

0 5