画質 高画質

巳年~竹枝郎~!
(非公式ファンアート/unofficial fanart)#svsss

1415 8169

シャンフロ三期おめでとうございます!アニメでもチームネフィリムホロウの活躍楽しみにしてます!(ルスモルが超好きです)

46 149

イベントストーリー、今のイメージこれ
「ブレッディ、待…」(ブチィィィ☆)

6 17

カード38枚描ききった。後は定着液をスプレーして編集です。なんとしても明日には入稿したい…

2 59

シグウィンおたおめ🫧
あんまり納得いく形で描けなかったのでまたリベンジします



15 111

Back in 2022 a thing™ struck me and i decided to ship dknb. I looked them up and to my dismal there's minimal of them both in fanarts and fanfics What did i do? Obviously to NOT USE FUCKING AI BUT TO DRAW THEM AND WRITE THEM WITH MY OWN MIND. HUZZAH.
and now we're here

80 1043