画質 高画質

Musketeer to break in the ipad

1 5

後、先週参加したサタケシュンスケさんのiPad版イラレ講座の復習画。昔からこのかたの絵が好きなので楽しかった✨図形は難しいかったよ〜🤣
活かせる様に頑張る〜💪✨





0 0

🌤1/16🌤
おはようございます❣️#リプ欄解放 し いたします🙌あなたのかわいいNFTご紹介ください👼❣️RT♡フォローありがとうございます🤗昨日はiPad容量不足バグからの復旧に1日を費やしました(ほぼ初期化)😂よいいちにちを🍀

https://t.co/xF3XOWxcco

5 15

Drawing on my iPad vs. Phone

0 15

🌊Finished Icon Gift for the one and only !🌊
I enjoyed the practice, been a hot minute since I did a more detailed human piece that was on a PC not my Ipad. 🐠

2 6

I want to be honest !

As he told me “his leptop and phone is breaken, ipad is to old and to fix it, costs to much in 🇧🇷” realy Love his style and i just want to see this man with us in this space, just started an auction mabey we can all change his life?

16 93

私だけ線が古の絵茶みたいになってるのはiPadから描いてたらどうにもならなかったせいです…作業用手袋しないと駄目だわ……手を浮かせて描くのしんどいわ……その結果がこの先生だわ……

1 1

紙切れに描いたうろ覚えゴルシをiPadで清書(?)してみました_φ( ̄ー ̄ )
おはようございます☀️

1 9

Picnic time 🧺💖

Messing about on my iPad trying to get used to it.

0 6

I forgot about this drawing I did probably 6-7 years ago… just found it in my iPad and I still kinda like it

0 5

I’ve been making Aces of Aros since early last year, and I love them so much. Unfortunately the comics are on hiatus until I can get my iPad repaired but when I’m able to post I post them every other Friday over on .

2 13

iPadのWeb版…笑笑

0 0

doodle from the ipad/procreate
im still learning and struggling haha

I needed ReLu I miss them 🍎🍏

10 61

もはや、好き。
平本蓮と斎藤裕、どちらも好きだけど、平本蓮を応援してまう。すごく楽しみな試合です。

1 6

漁ってきた
今はiPadクリスタで描いてるんだけど、パソコンでSAI使ってる時の塗りの方が好きなんだよなぁ…
板タブ使う感覚まだ覚えてるだろうか😞

4 35

年末年始にiPadでうさ耳をつけたカトレアさんを描きました。iPad描きは慣れてないので、なんか上手くいってないです。

11 28