//=time() ?>
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 22年12月A iPad
https://t.co/Qt0Txp3cMF
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
1/16月曜 https://t.co/4dXkYP7Y9w
後、先週参加したサタケシュンスケさんのiPad版イラレ講座の復習画。昔からこのかたの絵が好きなので楽しかった✨図形は難しいかったよ〜🤣
活かせる様に頑張る〜💪✨
#mdnbauya99
#iPad版イラレ
#IllustratoroniPad
#サタケシュンスケ
#ベクター画
Día 16, Guardianes de la Galaxia.
Star Lord ^__^
#fanuary2023 #fanuary #characterdesign #drawingchallenge #drawing
#ipad #digitalart #digitalillustration #digital #DigitalArtist #procreate #procreateart #proceeatedrawing #guardianesdelagalaxia
🌤1/16🌤
おはようございます❣️#リプ欄解放 し #NFT宣伝枠 いたします🙌あなたのかわいいNFTご紹介ください👼❣️RT♡フォローありがとうございます🤗昨日はiPad容量不足バグからの復旧に1日を費やしました(ほぼ初期化)😂よいいちにちを🍀
#NFT #nftart #NFTs
https://t.co/xF3XOWxcco
🌊Finished Icon Gift for the one and only @IAM_Camerooon!🌊
I enjoyed the practice, been a hot minute since I did a more detailed human piece that was on a PC not my Ipad. 🐠
#twitch #twitchartist #twitchart #twitchicon #Iconcommission #commissionsopen #commission
I want to be honest !
As he told me “his leptop and phone is breaken, ipad is to old and to fix it, costs to much in 🇧🇷” realy Love his style and i just want to see this man with us in this space, just started an auction mabey we can all change his life?
I forgot about this drawing I did probably 6-7 years ago… just found it in my iPad and I still kinda like it
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 21年10月iPad
https://t.co/kT73uj3wEL
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
1/16月曜 https://t.co/xmzlPC20vM
@acesincomics I’ve been making Aces of Aros since early last year, and I love them so much. Unfortunately the comics are on hiatus until I can get my iPad repaired but when I’m able to post I post them every other Friday over on @Aces_of_Aros.
#AcespecComicShare
doodle from the ipad/procreate
im still learning and struggling haha
I needed ReLu I miss them 🍎🍏
もはや、好き。
平本蓮と斎藤裕、どちらも好きだけど、平本蓮を応援してまう。すごく楽しみな試合です。
#平本蓮 #斎藤裕 #格闘技 #iPadでお絵描き
年末年始にiPadでうさ耳をつけたカトレアさんを描きました。iPad描きは慣れてないので、なんか上手くいってないです。
#ゴ魔乙
#ゴ魔乙ファンアート