画質 高画質

今朝はシャドバ配信でした!

バフ、バーン、自然と触ってみたけど強いのはやっぱバフかな🤣
自然もワンチャン。

俺はアディ環境のドラゴン結構動きやすいと思うけどまだわからんから今晩も考えます!!

深夜2時からの予定です!
お時間あえば是非♪

0 0

I don't really have husbandos, but if I had to pick, it's these three.
Netzach (Library of Ruina)
Drache (Shadowverse, Entropy's Abyss chapter)
Kcalb (The Gray Garden)

0 1

今日の一枚

   
【Shadowverse】ラッシュインプ | AOGIRI https://t.co/nfwSj09gzp

3 6

次回配信は土曜の晩です!
アディショナル来たし、ちょっとシャドバ集中して取り組みます!
とりあえずグラマス目指す←

深夜0時からの予定です\(´-`)/
お時間あえば是非♪

0 1

久々のお絵かきです😇😇
銀釘の射出描いたから見てちょ✒️🦇

7 52

今日の一枚

   
【Shadowverse】フロートボードマーセナリー 進化後 | AOGIRI https://t.co/zAV7sXavBA

3 10

Happy Dig Diga Duesday! Diga Dig! It's time to play some Card Games! Diga Dig! Tonight we will be continuing our adventures, in shadowverse! Diga Dig! Stream link in the Diga reply! Diga Dig!

1 2

D-30 shadowverse 6th anniversary
벌써 shadowverse가 6주년까지 약 1달이 남았습니다!

전철 안에서 여러 리더 캐릭터 shadowverse 한 판!
인데 무언가 많이 나사 빠져 있는ㅋㅋ

재미있게 그려주신 작가 출처!


18 169

次回はシャドバがグランプリ決勝なので、決勝配信しようと思ってます!
火曜の晩の予定です♪

お時間あえば是非♪

0 1

I'm holding a Shadowverse tournament for the Edge of Paradise mini expansion launch, with in-game pack prizes!

Free and open to play in!

Sign up and details:
https://t.co/T1cxzOsMv2

8 21