노엘클레시리 3인방 ^__^

141 189

Me when me irl… no i wil not stop drawing him.

7 22

Subo a los chamakos, ya que si o si hay que apreciarlos, (ashe chikito es mi Besta religión 😔👊).

13 49


다시 한 번 처음부터 걸을 수 있다면
엇갈리는 것처럼 너와 만나고 싶어

13 28




시리우스시날이...
끝났습니다.......

20 37


하이하이차이나~

38 63

I wonder how i can get witchs heart to follow me.. anyways take meow meow

7 21

HERE is the individual piece from the rpgmaker collab i would like to thank everyone on the team for letting me participate ‼️‼️❤️‍🔥❤️‍🔥
https://t.co/im4qQbXdeb

13 26


아크릴 키링~~! 가지고싶다

101 139

달귀걸이 없엇으면 시리우스라고 우기지도 못할뻔,,

159 302