//=time() ?>
@tori_png S in splat zones, A- in rain and tower, and B in clam lmao
I generally don’t play much competitively, I’m more so invested in lore and I guess my drawings reflect that. Most going off of Octo Expansion
It’s rare when I draw but I enjoy the times I am creating a story of mystery
@tori_png hii!! I'm actually more of a casual player when it comes to splatoon,,, my highest rank is an S+ in splat zones though! it's my favorite mode :")
@tori_png Here’s mine! I’m lv 28 I have about 80 some odd hours.
Splatzones B+
Everything else c-
379940p
I’m better if I have friends to play with but recently lost all the peeps I’d join lol (maybe I’ll grind some tonight lol..)
Saiv (hecho en 2 horas) y Francis/Fran (más los demás personajes q son literalmente copias de los cabezones). https://t.co/kjtGou288v
the stars are aligned it's both hatsune miku's AND jeon jungkook's birthday today (in account with timezones) (a repost of last year)
#BuenasTardes Digi-Fans🔥
¿Aprovechando los últimos chapuzones del verano?🐬🌊
#DigimonFrontier
#Digimon
Jsjsjs no trae calzones 🤣 #au #undertale #sans #undertaleFanart #undertaleoc #OC #Panttern #novios #Pareja
Leegaron a la primera meta... solo queda una mas
0 Corazones y mínimo 15 Retwiteadas, arte por
@nahualish
NO OLVIDEN QUE AUN ESTAN ACTIVAS LAS PREVENTAS :D
@Sonic_Frontier "It’s still a lazy excuse, we've seen Green Hill and Chemical Plant Zones multiple times we WANT new and fresh levels not some reused assets that we're already getting tired of!"
Dang timezones and work getting in the way this karaoke stream. Cheer her on extra for your boy. orz
(Thank you Kai for all the light stick variants)
Mi entry para la #MakeADinosaur Jam 3 😊Un Archelon de corazones 💖 (A.K.A. tortuga dinosaurio gigante)
https://t.co/TtQn3wLSw4
@RafaLagoon
I'm calling all #Vtuber folks!!
Drop your PNGs and Twitch links! I'm looking for people to raid and collab with!!
I'll be posting mine as well!! (Also lmk your timezones! I'm EST!!)
#VCarePackage #ENVtuber
Happy birthday best automaton in the world Zea! I wanted to gift this draw to you! I can't draw so i ask my sister to do it and she did a beatifull job!
I probably gonna miss most of you party stream due to horary zones but gonna try to stay a bit. HBD! 💛 #ZEAlebration #ZEA_art
Ay no lo había mostrado antes pero hice un nuevo pj!!!! Les presento a Emily, prima de Valentín por obvias razones
Y si, su único rol es ser su prima, nada más, aporta poco y mucho a la vez, de momento
Me pongo muy fanboy de Nami,Robin y Yamato que se me olvida mencionar que también me encanta Boa Hancock
Un muy buen personaje femenino,su poder, personalidad y hasta sus razones para enamorarse de Luffy están justificadas (incluso si esto último me parece comedia nomás)
The new world PvP zones are going to be *so* fun with these, this is a much better use of ridiculous torghast-style powers IMO
Yo viendo a todos los teams felicitando a Isurus y Get también los felicitó bonito pero justo ellos no pusieron ni corazones ni te queremos tibu y ahora voy a tener que inventar el diálogo más sacado del culo jamás hecho que nunca paso para hacer un dibujo y me van a funar