画質 高画質

これですね!もしもイラスト違いのカード再録についての会議をしてたらきっと話題にあがってたのでしょうね汗
(何よりどちらも初代ブラックボックスパック出身ですし ...)

0 4

ชีวิตดีๆที่อัพแล้วลืมเปลี่ยนสกิลตอนเข้าแมพบอส (...)

0 0

(うわぁ...)

4 5

バニーの日って先に言ってよ!!!!(?)
過去絵で申し訳ない(布で隠してあるし...さらけ出してよ...)

6 67

(이 꼬마친구? 는 살상력이 전혀 없다. 하지만... 그보다 더 무시무시한 능력이 있다. 누구든 작은 꼬마친구? 를 건드리면...)

6 14

ขออวดอีก ชอบลูกชายคนนี้เหมือนควาย 🌷 อยากวาดอดาจิโอ้อีก แง วาดพี่เขาทำไรดีอะคุณ คือเรา ไม่อยากพาลูกไปเมคเฟรนด์กับใครเลย (...) /เกร็งกับคนทั่วไป

6 10

im ivy :D multifandom artist but mainly draw mcyt (and ocs....)

4 9

Edited the most recent pic of Kongouseki to give y'all an idea of what he might have looked like as a human before he transformed!

(Ignore the ears, please... I plan to make a dedicated pic on this subject...)

https://t.co/kOrJD8dyhM

3 30

OC stuff Con't: Poor Caine, I invented him to have problems lmao. He has the newest change, which was to be Trans. I needed a reason he was...the way he was. but also why he couldn't stay with his bio parents. This was way better than the shit I came up with at 12 (and 25...)

0 1

コクシあんお誕生日おめでとうございます!!!🎉🎉🎊急ぎのらくがき程度で申し訳ないのですがお祝い絵です!!(暁くんの脱いだ姿に惚れぼれしたので描かせていただきました☺️☺️✨)(おでこチューのつもり…でした...)

0 5

This is what living looks like! (living without fear of leeches or other bugs that is...)
※Art: Ogata Tei
https://t.co/PsmpifUlnd

3 24

호쇼마린 복장의 무언가 (...)

4 6

Eh... I don't like this...

(I just can't... I hope this is no more a thing...)

0 2

More my new OC from my behated fandom & my first normally bg (I did it, huh...)

0 4

実は色んな形態があるの知ってましたか?(実写も...)

1 17

화귀 보는중... 윤종이 매우 맘에 든다..
옆에 청명이는 왜 그렸는지...(...)

0 2

저도 푸딩쥔...(젤리젠) 챌린지...~
(🔒내 푸딩은 왜 맛이 업ㄹ어보일까....)

34 107

평범한엘프주부엿다가
제국군한테 가족다뒤지고 정병걸려서
자식한테 집착하면서
어린애잡아먹는식인ㄴ습성생기고
그 미친습성에끌린 정령들이랑 계약맺음(하...)

0 0

BFジャケパロ7枚目。(まだ続いてるんですよ約8ヶ月ぶりの更新...)このジャケットも絶対に英で描きたい!と思っていたものです。さて一体誰の写真を撮影してるのでしょう🐰📸カシャッ
元ジャケはこちら
https://t.co/UgkLh9RyJN


9 68