画質 高画質

With the recent commissions, I was finally able to get procreate for my iPad. So I doodled my Baeritto plushie to test this program out. Hee Hee thank you! 🫶♥️
-
Tags:

7 20

iPad届いたんで描いてみたよ

1 5

Tweeting from the iPad 😎
This means I CAN START DRAWING AND ANIMATING AGAIN

1 1

Slowly getting through the massive backlog of WIP sketches I have on my iPad. Finally done tweaking this design I think ✨

0 11

Soooo I’m going to have to run emergency commissions. I got broken into like a week ago and my iPad was smashed to bits by them. Combined with an awful experience and a need for a new iPad I’m gonna need to do some commissions for people. DM me for commissions thanks :)

10 6

forgot I make a lot of my art iPad sized this is perfect

1 13

My first lil doodle using Procreate!


Shout out to everyone who draws on an iPad cause this was definitely a challenge o 3 o ;

1 29

negotiated an ipad but he still found a way to break it

2 20

Quick sketch from the new raid aaaaaa whipped the iPad out for this one

7 33

今天跟着老师画了姐妹服装٩(๑•̀ω•́๑)۶
只有多多练习才能画的更好啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊(ง •̀_•́)ง

0 10

まさかのサブ垢のiPadに来たよ!!嬉しいけど欲を言えば力もお金もつぎ込んでる携帯に来てよ!!

0 0

びっくりするぐらいに可愛くてその衝撃でiPad落として痛い

0 0

iPadを夫に借りました
描きやすい。

0 1

Twitterさんの画像表示が変わったという事なのでiPhoneと iPadでスクショした物をそれぞれ見比べてみるテスト。

0 21

今年はカレンダーを作っていなかったのですが、使って下さってた方がいらっしゃるようでしたのでデータで配布します🙆‍♂️嬉し😭
1月はおめでたいのでたい焼きです。
1枚目から印刷用にA4サイズ、はがきサイズ、
待ち受け用にiPhoneサイズ、iPadサイズです❣️
使ってくださる方が居たらこれからも作ります

2 14

いちみ大福様(⁦⁩ )の
絵をお借りして
初のiPad塗り絵(◍ ´꒳` ◍)b

髪の毛すらうまく塗れず
元の線画消えちゃいます(˚ ˃̣̣̥᷄ω˂̣̣̥᷅ )
難しいけど、楽しかったです₍˄·͈༝·͈˄₎◞ ̑̑ෆ⃛

デカすぎた?初心者ですみません

1 8

大した絵は書いてないのと、電車通勤に邪魔にならぬていどでminiにしましたです。
もともとスマートホンは字が小さい(老眼)のと指が太いのとでガラケーとiPadにし始めたのが最初なんですよ。

0 1