Finally did a vaporwave Claire as a companion to the vaporwave Jill I did awhile ago. It's super fun working in this style
.
.

119 375

1. First game I watched was Re7, but it was a let's play of re2r that made me a fan of this series and thank's to it I decided to try this games by myself
2. Re4 was the first game I played by myself and it's still my favourite

https://t.co/frMOIRPpQz

0 6

Damn, the RE modding community really took the Infinity Gauntlet and said “fine, I’ll do it myself” with this one! 👏🏽😳 It’s a WIP but this Darkside Chronicles mod is LITERALLY what I hoped Claire would look like in RE2 (2019) It’s GLORIOUS! 😍❤️✨

🧟‍♂️☣️

43 235

Re2 pixel art idea.

24 138

Here's some high quality images from the Resident Evil X Life After event.

Always a big fan of different RE timelines merging in one place. We got RE2, RE3, RE4, and RE5 styles all in one place

151 423

【フィギュア】
麗しき赤の狩人

イラストレーター・necoが描く「赤の狩人」が1/7スケールで登場です。
ダークな世界観と耽美的な雰囲気を身に纏うスレンダーな少女のフォルムを美しく立体化!

12月発売予定
『AKA:Re2ing』

🔻ご予約はこちら🔻
➡️https://t.co/b699JN28Pr

0 1

バイオハザードRE2のクレアとシェリーを犬化しました🧟‍♀️🐕

8 61

I completely forgot how the cable car from re2make looks like and also am too lazy to search up references so I just made things up and ended up with this🐢

2 8

Biohazard RE2クリアできました!!!
皆さんご視聴いただきありがとうございました!
完走した感想ですが、なかなかの恐怖感で楽しめました!
あとは、ザコゾンビが硬すぎるし、突然現れるタイラント怖すぎ、狭い通路のGの攻撃うっとうしすぎる。。でもやっぱりエイダはかわいい。

1 8

らくがきクレア。
今回は描いてる途中に思い立ってアニメーションにしてみました。
ちょっとだけ動きます^ ^

「Trust me!」

のシーンめっっちゃカッコよくて大好き。
クレアほんと好き(*´꒳`*)

7 13

バイオRE2最終回は今でも見返す。激アツだったなぁ。

0 18

本日妹がRE2レオン表クリアしました

1 7

Re2 remake
Re1 remake hd remaster, re3 remake e re code veronica x

0 2

You know what this means? and and I will see you this Friday at 2 PM PDT for our epic continuation of RE2 💪🏻 Come laugh, chat, and hang. Come prepared 😎🍪
See you then xx

https://t.co/oIoFsYijqV

Amazing Art by

44 289