画質 高画質

No hat version as well ✨
I'm friends with inking and cel again 🤝

66 926

Hice esto ayer, es Adam de mi nueva historia. Llevo tiempo queriendo dibujarlo otra vez. La verdad me gustó como quedó, poco a poco le agarro la onda a los pinceles del cel. ♥
Creo que voy a estar subiendo mis prácticas por acá. ✨

https://t.co/cfq4hh7Wq7

2 6

I also do custom oc designs! Starting at $45 for a flat unshaded ref drawing and $75 for a front and back!
Add cel shading for $10 per drawing or soft shading for $25 per! (Flat unshaded version will also be provided for ref purposes!)

1 1

. BONUS: I wouldn't mind getting a Switch port of The Legend of Zelda: the Wind Waker. I always thought that it was a beautiful game with its cel shaded art style. So being able to play it on my Switch sounds pretty awesome.

1 2

Painted or reflective cel? 🤔 First or second?

0 1

Aight one last Loli to add to my list of favorite or hot lolis I like I will add more later this was already a lot anyway Piyo from Nuga-Cel I actually made her my waifu in the game and chose her to end the game with here have her in panties too for the heck of it

1 1

Future Kayden Royal from the Tapas visual novel "Guardian Kayden" -- https://t.co/qT6PAUehMy
Colored in a new style I'm doing, painterly/cel

1 6

〜8TRACK+ ANTHOLOGY VOL. 2 / CHARLA PRESENTACIÓN
En el marco del Festival VLP 10, charlaremos y presentaremos el segundo volúmen de la antología 8TRACK+.

Participan: Femimutancia, Cel Mandanici, Dani Arias, Ramona II, Mir Uberti
Modera: Anahí Blue

Sala Tango 21hs. / Feliza

2 4

New painting style for Guardian Kayden. It's a mixture of cel and painterly style. :3 softened his eye line a little too because I want the cyclops (Cyril) eye to be like thick eyeliner

2 5

Slayers Next 4 Layer Animation Cel Set-up of Martina from episode 25.

2 14

ちなみに↑のプロンプトに「Anime」「cel shaded」を追加するとちょっとアニメっぽい顔になった

0 2

My bud took this screenshot from my animatic and made it look like a lil animation cel and I think that’s just real neat lol

35 453

No está bien que el te acusara sin ninguna prueba y te arrebate tu cel haci cómo si nada, Lamento que hallas terminado pero ala vez me alegra que pudieras salir de una relación haci de fea, conozco muy poco de ti pero se que lo vas a superar ,tienes todo mi apoyo te doy un fuerte

0 1

me tarde mucho haciendo esto y más porque mi cel va lento

ni modo todos sufren 😪😥

4 11

Fi: jujur awalnya agak takut gataw kenapa

Current: ternyata cel orangnya seru banget😭😭😭👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

0 1

am now HALF WAY done with a SMALL project. Been practicing coloring and stuff. Here's a cel shading vs. render...

0 0

Hoy les traigo a mi cel humanizado, mañana? Qn sabe

Se llama Zehn pq es 10 en alemán LWJWKWKW Infinix Zehn!

https://t.co/ME0tkVZ5O2

15 44