//=time() ?>
Working on new designs for MCM London!
@aemieruls_ Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@DailyMakan Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@hourlymalaytwt Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@pipiyapong Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@tattyhassan Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Quote your "dream guy"
Ni dah mcm Amal time ada jawline ni. Hahahaha🤣😂 bab rambut ni dia pun tahu aku suka camni. Tp dulu dia tak rambut camni pun but now yes HAHAHA https://t.co/0sgefCaUuG
@serahsocool Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@twt_kucingmanja Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@SyedSaddiq Hye korang , kita ada buat faceless digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@Najmi__Haikal Hye korang , kita ada buat faceless digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@317b48 Hye korang , kita ada buat faceless digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Expectation... vs Reality...
which one is better?
set ni takda gmbr full mcm yg lain tp design dia swrious comel! pets + bday cake.
@tanboonheong3 Hye korang , kita ada buat faceless digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@hourlymalaytwt Hye korang , kita ada buat faceless digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
MIDNIGHT MASS (7 Episod)
5/5 Infinity Stars
Available on @NetflixMY
Review: kalau korang boleh bersabar tonton tv siri yg slow burn, slow pacing kind of story, mcm The Haunting of Hill House & Bly Manor but got a hell of a creepy moment, you guys should watch this masterpiece.
Tutup laa mulut tu sikit SpongeBob oiii kang tak pasal2 lalat masuk plak
Tahu laa awak tu terkejut lampu aesthetic mcm ni RM 33 je haaa✋