画質 高画質

I’m still recovering little by little but I wanted to show a sneak peek of what I’ve been sketching lately~

1 6

夜の絵をiPad Proで線画の描き直し。線の入り抜きがワコムよりキレイなんですよね
(●´ω`●)

0 13

Having a vampire hunter... we better have some vampires😉These are Lady Bianka; Sir Edgar P. Lechat and Zazz.🦇🩸/ Teniendo un cazavampiros... mejor tener algunos vampiros😉Os presento a Lady Bianka, Sir Edgar P. Lechat y Zazz.🦇🩸#characterdesign

1 4

Finally, The tree is done! I spliced it in some layers to add an extra soft parallax effect, also added some more leaves :P

4 36

去年は完全ランダムだったのでこの偶然はすごい。シルエッタと二コラシカ。
二人とももう少し時間がとれるようになったら描きたい絵がたくさんあります。
ひさしぶりに描けて良かったです。
  

0 1

コンテスト出したけど落選したからお焚き上げ。

「夏を想う」

0 5

にんにん😊
みたいな感じ😆

過去絵🥴

13 238