画質 高画質

my part of AT with hope you like it ///^*^///
omg victuuri is my fav ship..im glad to draw it

0 5

新しい年になりましたね。
みなさま健康ではっぴーな1年になりますように(*˘︶˘*).。.:*♡
本年もどうぞよろしくお願いします!

3 10

酉年のウッドストックのカラーリングがまんま南くん
昨年はYOIのおかげで本当に濃い2ヶ月でした。
今年もよろしくお願いします。

6 14

年納めにヴィクトル( ´▽`)

20 55

Para mi, la mejor escena del 2016 💕
Feliz año nuevo!! Happy new year!! <333

17 48

Okay.. This looks a lil better now :'D
Fem! Yuuri Katsuki!!

0 6

HAPPY NEW YEARS !!! 💫🎊🎊🎉🎉💫✨❄️❄️

65 128

sketch of asia's skaters for my yoi continent charms🌏✈️#yurionice

94 188

(retweets are welcome!) Have some cuteness for your year ender~

3 7

Want to be noticed like this! <333

Happy New Year Yuri, Victor and minna-san!!!!

3 10

they went for a sweet stroll 🍰 🍩 🍪🍧
(for , because they explained chrischu and it made sense lmao)

224 411

OPEN PO Indonesia & International
https://t.co/UWIHkyTdiq

Also available at 21 January 2017 :)

3 6

I love doing black and white sketches a lot! This was a bit hard because the reference was really blurry.

1 0

Welcome To the Madness 2.0🤘

20 40

Cred:A quien corresponda
si esto no es amor nose lo que es 💕

4 11