画質 高画質

Stede
I didn't feel ok about putting flowers in his eyes 🫣 (what a horror...)
Idea by 💮🏵️🌸-> <-🌸🏵️💮

4 30

My last on (at least so far... doubt i will make more before its over...)

2 7

6:30 pm pacific time im finally pulling the trigger and finishing Sonic adventure 2 & advancing with the cuphead DLC!
(Im doing this mostly for Duffy...)

3 1

薊実くん、かき氷食べてすぐ頭キーンってなりそうでかわいいな...🍧
(四葉は平気でぱくぱく食べてそう...かわいい...)

8 30

Good morning BeaDnDers (and have a peek at a upcoming playmat design...)

2 20

So I hear we're breaking immersion again? Yeah, uh, sorry not sorry!

Here's a picture of me with Johnny Yong Bosch in cosplay! (Might post an actual pic later...) 😅

VTuber vs IRL

26 483

I haven't read the novel, (and probably won't be able to...) but that doesn't stop me from drawing her.
Also soundtrack from The Witcher 3 (and GWENT, especially monster's themes) kinda fits her very well.

19 109

雑談でしたー

V婚して変わったこと▶
束縛する?(図らずもパクリ)▶
なりきり遊びしたあの頃▶
自分のやりたいことってなんだろ▶
家庭菜園はじめたよ!▶
固いマファール、柔らかいカステラ

もっとみんなのことを知りたいのだな

花火ありがとう!(間に合わんかった...)

0 2

에그머니야 그 튀어나온 부분(투명화에 튀어나온 볼 부분..)이 있어서 수정된 버전이에요! 그리고 아마도 손바닥만한 크기로 생각했는데 쑥쑥 자라면 G (인간) 크기랑 비슷하지 않을까 하구먼요 쭈욱 뻗으면 200cm 정도..?(촉수 쭈욱 늘리면 길거 같고...)

0 1

ไม่ได้มาเล่น tag นี้ต่อเลยกลับมาตอดก่อนจะลืมค่ะ(...)
พูดถึงไอริไปแล้วยังไงก็ต้องพูดถึงอากิระ เพราะไอริสร้างมาเป็นซับคาร์ให้อากิระอีกที

11. อากิระ
- คิดไอเดียคาร์ได้ตอนเดินผ่านร้านขายเครื่องดนตรี
- ตั้งใจให้เป็นคาร์วาดง่าย โรลง่ายดีไซน์แรกเลยเป็นแบบภาพซ้าย ส่วนปจบอยู่ภาพขวา (+)

1 1

224日目
スカートの影とか描いてたけど塗りレイヤーに間違い見つけたりして直してたら手間取っちゃった('ω'`)
(あと今日ウマの公式放送あったし...)

0 1

가명조 크리쓰마스. 급조해옴 (...............)

16 26




若葉ヒナタ
와카바 히나타
헤일로를 안그리는 치명적인(...)실수로 재업로드

87 501

(ミートピアと過去絵...)

3 15

とりま原神始めた今年の2月17日!
蛍ちゃいらっしゃいしましたでぇ!!!
(本当ゆっくりやっていこ...)

0 0

表紙案(すぐ消すかも...)
①②
③④

70 426

왓차(팔리지마...)에서 '미스테리라 하지말지어다' 봤는데 1화, 재미있다. 원작도 보고 싶다.

1 6

暑中お見舞いわがし!
(次回動画のサムネの流用です...)

5 103


ヤーモンさん
(肉まん食べて欲しい...)

3 8