//=time() ?>
【コミック最新刊本日発売!】
Fate/Grand Order -Epic of Remnant- 亜種特異点EX 深海電脳楽土 SE.RA.PH
順調にSE.RA.PHの攻略を進めていく藤丸たちの前に、立ちはだかるは…?
宿敵たる彼女との決戦が、幕を上げる。
本日発売です!
https://t.co/IZbj9ipU1N
#FGO #FGOCCC
I think Fortnite needs a season themed around the Victorian era. There is so much potential that would be great both for skins and POIs (and Creative needs those pieces desperately)
Hola Onee-sama, una disculpa por mandar esto tan tarde, mis intenciones fueron rápidas, pero mi cerebro no tanto... También pido disculpas de antemano si el tag de fanart es incorrecto, mi mente ya no carbura tan bien a esta hora. Que tenga muy buen día.
@HimeragiAgeha #Himerato
“Advar” on #foundation.
This is the story of one era.
You want to scream, but this is unlikely to help.
Reserve 0.2 eth. #ArtistOnTwitter #NFTCommunity #NFTartwork #KatoOGgo #etherstulist
Link 👇🏽
Portada del volumen 4 y último de la nueva edición kanzenban de 'Nokemono to Hanayome' de Kunihiko Ikuhara y Asumiko Nakamura.
Hi, I'll take 5 orders of bath water and used T.akis chip bags from Wiowa please.
Remember to let Wiowa out of the dungeon sometimes, Liora... 👀
[stream clip: https://t.co/6TfpGQgQkQ]
#walkyriart
New D&D related art for an NPC I helped make . She's Ravi's sister named Chandra. A barbarian rogue.
Drew this to cool off from comms
#ArtistOnTwitter #DnD #furry
Also I made a dragon OC. This is Ishra. Don't piss her off. Nuff said.
@comicsandcosmos @BillyTucci's SHI. I've always loved the character and it is the inspiration for my character, Sakura.
漫画「 Fate/Grand Order -Epic of Remnant- 亜種特異点EX 深海電脳楽土 SE.RA.PH 」
単行本第⑥巻 発売中です!よろしくお願いいたします
https://t.co/NYn5nMGyiS
連載中
https://t.co/R9vlOribqv
#FGO
2016; Dark Souls 3
end of an era. has the best boss fights in the whole soulsborne series imo.
Y como soy una ctm y me quiero hacer Dios, soy inmortal, nah mentira. Lo que sí, es que si recibo algo como una apuñalada, soy me vulnerable(?), nadie sabe esto porque EL GOBIERNO-. Esto de ser menos vulnerable es de sus padres fallecidos PORQUE VOLDEMORT-
PARABAINS SHINIM
Dia 3 do aniversário desse neném maravilhoso.
Afaste-se, perua, @GuaxinimGamer não tá afim agora.
Guaximês ainda está de pé, mas to apelando pra rascunho hmmm
¿Y si invito al Vtuber japonés Nara para charlar en un stream?
Sería interesante conversar sobre su cultura y sobre la percepción que tiene un japonés sobre la nuestra.
@PuccaNoodles MARIE, would you want to see some of the very first fairies I ever drew on the computer before I even had internet and was just playing in Paint, around the age of 10? I have ONE saved from That Era. As a matter of fact, HERE: Planetasia. Fairy of the planets.