//=time() ?>
@NFTHindustani The Dome - 0.2$ETH https://t.co/zkB60sJysT
Fish the Stars - 0.11$ETH
https://t.co/13FbC7Xh1v
頑張り続けた分、苦しくても前へ前へ歩み続けた分、最高のNext Stageへ!景色が見れますように✨✨
2022 DOME TOUR開催決定
ほんとうにおめでとうございます!!!
たくさんの「愛たい」が溢れますように✨
#すとぷり24h
#すとぷりぎゃらりー
For DC Fan Dome, we will all show WB that we are in for the long haul!
"Never scared!"
October 16, 2021, raise the flags!🏴☠️
We will make them understand!
"We have no fear!"
#RestoreTheSnyderVerse
#SuckItWarnerBrothers https://t.co/c8GVaDlI8G
I DREW MIKU ON MY PHONE WHEN I SMOKED MY DOME OFF AND I DON'T EVEN REMEMBER
am i the only one who misses the rust streams with tommy and wilbur? the dome,, , , the church,,, , playing your new boyfriend on the piano in game,,, , and just wilbur singing along, , , sobbing brb
This is a very ritualistic plant in Brazil, and it is magnificently beautiful.
Dome 13 - Sansevieria
1/1 ed for 1.5xtz
https://t.co/bmg1uDmH0F
#hicetnuncBR #hicetnunc #CleanNFT
Joyeux anniversaire en retard Dome !!!
Fanart cross-over Dome x rts pour l'occasion et allez lire/acheter leurs manga c'est un banger
@_WilliamBalmer_ @PeyraniMimo
When you’re all excited to be finished with a page that’s taken multiple weeks… then realize you forgot the ship is supposed to have a freaking glass dome 🤬 #starfetched
Bananuuuuu
Supportons la BD indé française lisons Dome !
#DomeAnniversary @_WilliamBalmer_ @PeyraniMimo Félicitations !
Angemon & Angewomon protecting Tori in a dome of light with the help of T.K. & Kari. #Digimon
joyeux anniversaire à Dome !🥳
Force à Mimo et William pour ce taff monstre, et félicitations pour ses 3 ans de publication !!
J'ai hate de lire la suite,
allez lire dome !
et vivement Dome shippuden
#DomeAnniversary ⚡️ https://t.co/Q7zIGCl2er
C'est les trois ans de Dome, le manga de @PeyraniMimo et @_WilliamBalmer_ !
Du coup repost de mon fanart pour l'occasion , félicitations les gars !
#DomeAnniversary
Let's goooo pour la 4 ème année de Dome Félicitations @PeyraniMimo et @_WilliamBalmer_ 😤 En attendant d'avoir le temps pour un vrai fanart c'est ma contribution au #domecoloriage !
Michəksəsəə! The Southern Sierra Miwuk word for Half Dome is Tésseyàk - "lady with bangs"
You may be familiar with the English and Spanish terms for Yosemite landmarks but are you familiar with the native terms? #yosemite #digitalart
https://t.co/bkOhJl3p70
Crossover 8
After the massive events of the last arc (and not counting that weird issue that CHIP wrote... what the hell was that all about?), the adventure continues as new foes and new allies join the fold to uncover a deadly mystery beyond the walls of the dome.
Demain, c'est l'anniversaire du manga Dome.
3 ans.
Pour fêter ça :
Un trailer en animation
La vente des tomes 1 et 2
le chapitre 12 et 13 en simultané
plein de fanart de votre part avec le #DomeAnniversary
hype ou pas hype ?
⚠️ - Pour les 30ans de Baki une reproduction de l'arène souterraine aura lieu au Tokyo Dome ! Oui oui vous ne rêvez pas !
Un compte officiel a spécialement été créé pour l'événement : @30th_baki_ten