Vam fer els tokens del com si fossin tripis amb la cara Tony Iommi i a la gent li va encantar. El millor festival ❤️

3 25


Please help me get to 100 followers dkahfkjdshfa!!! I amb a little guy turning 18 in like 3 months and I do humans/anthros/furries and sometimes adopts!!! Here's some of my art!! <3

4 3

🦊 Raboseta 🦊
Nova Il·lustració inspirada en la fauna de la Font Roja.
Prop de casa hi ha un bosc preciós al qual vaig per a desconnectar i per reconnectar amb mi, amb la natura i amb la terra.

0 3

Això dels tres Reis sempre m'ha grinyolat, ja de ben petit: com podia ser que el més interessant del tema -els camells o dromedaris, tan li fa- no aparegués mai en escena? Segueixo amb l'espina clavada... Així que vet aquí els weekly :

21 134

m'amb !!! ❤💞
you make me screech every time I see my children in your beautiful style ;;v;;
Thank you so much again for doing an AT with me !! the amount of serotonin I recieved by looking at your art is immeasurable !!
💗💖💘💝💞💛💗💖💘💝💞💗💖💘

0 1

El és... Dinoceba, el Pokémon Llavor!

Encetem l'any amb el primer Pokémon de la Pokédex!

Este Pokémon tan simpàtic rep el nom de "dinosaure" i de "ceba", en referència a la planta bulbosa que li creix al llom.

Bon 2021 a tot el món!

18 50

. il·lustra la mirada "crítica i descarnada" de Dostoievski vers la societat a 'Un arbre de Nadal i una boda'. homenatja l'escriptor rus amb la publicació d'un dels seus contes amb il·lustracions https://t.co/KuOZhTnjmQ

6 5

202. Rumble 5. Volum, que segueix, mostran l'univers, i que sembla que encara la recta final, amb la reconsrrucció del protagonista. La imaginació desbordant de i el sentit de l'humor de la serie són un punt al favor de la col-lecció. 8/10

1 3

Hewwo!! Congrats on 2k aaaa!!! I amb juste!! A litole guy who's got a Bugsnax hyperfixation rn akdgdkshsskH-- but I amb getting into NSR, too!

2 4

En Shippo és un petit dimoni guineu que viatja amb la Kagome i l'Inuyasha després que l'ajudessin a venjar la mort del seu pare.

https://t.co/6MXtfBDTsv

1 4

Primer dia d'hivern!❄️❄️❄️☃️ Encara no tens el Calendari Minimoni 📆2️⃣0️⃣2️⃣1️⃣🆕? Corre a la teua llibreria i no et quedes sense el calendari més bonic per ajudar-te a organitzar tot l'any. Amb pòster i adhesius de regal!😀

0 2

La Sango era la única Exterminadora de dimonis noia del seu poblat, on vivia amb el pare i germà fins que va ser destruït per dimonis.

Actualment ha tingut dues filles bessones (Kin'u I Gyokuto) i un fill (Hisui) amb en Miroku.

https://t.co/lweDUQhIf5

2 12

Auguren que amb la vacuna tot tornarà "a la normalitat" per Setmana Santa...

I el Santa, que en pensa de tot això?
(11)









Art © elkoko

1 1

Matching icons per la teva amiga boja per la costura, i tu, que només vols seguir amb la teva vida.

3 15

🗓️Avui, en el dia 17 del Calendari d'Advent volem fer un reconeixement a totes aquelles persones i entitats que dia a dia esteu a l'altre costat interactuant amb els nostres continguts: Gràcies!

4 16

Amigues i amics de Saltamartí. Gràcies per confiar en nosaltres i la vostra paciència fent cua al carrer. Davant d'aquesta situació i amb l'objectiu de facilitar-vos les vostres compres nadalenques, aquest diumenge 20 de desembre obrirem la llibreria de 10 a 14 hores.

8 24

L’època blava de va estar caracteritzada per una gran humanitat.

Amb el gravat "L’àpat frugal" mostra, per exemple, una especial atenció per als marginats socials.

Què us inspira?

4 20

🎉Enguany tenim doble celebració!🎉 i del naixement de escriptor de llibres per a infants i joves guardonat amb el Premi Hans Christian Andersen. Llegim? 👉 https://t.co/Vay29KxLpG

1 3

"...una multitud famolenca, aclaparada de treballs i fam, de la qual el ric beu en pau la sang i les llàgrimes, i per onsevulga al fort armat contra el feble amb el temible discurs de les lleis".
J.J. Rousseau


1 5

Fa cent-cinquanta anys de la mort de ho celebra reeditant la traducció d'en de "Pickwick" i amb una nova traducció d'"Història de dues ciutats" a càrrec de Núria Sales.

4 9