Here I used the ref sheet my buddy David made for the Queen's Scouts' standard-issue quad bike. I'm feeling out how I want the comic to be styled in terms of coloring and I like this simpler look.

Tune in for the comic's release at and for the online launch.

0 1

second character done!!! I really love this so so so much <3 I'll be doing more refs of my fursonas - this time of their quad version <3

0 7

Vulpix is now quad odds!

0 1

quad4s🐶🐱🐼🐯
生でみたいです…👀💕描いてみました(再ツイート)!!😊

0 3

Christmas Limited Edition Palette by metics now available as a quad!
https://t.co/hmjjpfE8eM

0 2

GENESISONE編
リスナー歴5年

🌸カイワレハンマー
🌸Amaryllis Bomb
🌸quad4s
🌸ジェニー
参戦歴→カイワレ一滴増ス鳥取

11 14

My quad-panel 2017 Upper Deck Marvel Premier original sketch cards! Here is 2 of 15 [front], Spidergwen!

4 7

pst who wants a comm like these? I need $30 for a subscription + wanna buy drinks. can do anthro, quad, human/oid

2 2

【スケクロ】過去スケクロ絵に反応もらえるの嬉しいです……(涙)!!SCARECROWのQUADツアーのグッツキャラクターイラストがめっちゃツボだったので、色々描いてみた2008年の過去絵。キャラがあまりに気に入ったので、実際には無いグッツを妄想してメンバーイラストにしてみたモノw

2 2

【スケクロ】SCARECROWで反応があって驚きつつ嬉しいので残りのレポ絵も出しちゃうぜ!これで全部です。2008年LIVE『LIVE DEVOUR TOUR QUAD-広島ナミキジャンクション』であった色々。一枚目は前の日に黒倫とイトーさんが二人でバーで飲んでたというMCから。

2 1

【スケクロ】SCARECROWの2008年LIVE『LIVE DEVOUR TOUR QUAD-広島ナミキジャンクション』の過去のレポ絵。まだもうちょっとあるけど、とりあえずお気に入りだけ上げ。レポ絵って画力云々よりも楽しんでる感があるから、今見てもなんか楽しめるねwいい思い出!

0 1

【スケクロ】LIVEレポ絵で興奮していっぱい描いたのは、SCARECROW の2008年LIVE『LIVE DEVOUR TOUR QUAD-広島ナミキジャンクション』でした。黒倫とイトーさん目当てでLIVEまで参加したハズなのに、ベースのバッシーの絵が多いです。可愛かった……。

0 3

A Bit Closer, 🆕 Kannao doujin
Quad Squad, 🆕 YOI doujin w/ &
And Kannao Petit Only, 🎉 restock w/

6 17

Some quad too
Note that this doesn't show sizes as well as it should!

3 9

Anyone interested in a quad commission like this? :D $20 per character, $15 + additional character. 5 slots only AND cross posted!

2 12

I mabey have been listing to Quad City DJ's - Space Jam song when drawing this.

1 2

Here's my part for the YOI collab game- go team 4 Quad Axel Squad! The story is "The Starmaker's Wish." Please read it at least once!

13 58