//=time() ?>
Emma always finds a way to get tied up when she goes to investigate something no matter how big or small is the thing she is investigating...
本日から発売です!
#C103 シャープマーケティングジャパンのブース(ブース番号:1426)にて、
12/30,31の二日間、pixivとのコラボ企画で界さけのイラストを使用したプリントブロマイド(2L判:500円)を販売いただきます!
ぜひGETしてください!
#PR
▽詳細はこちら
https://t.co/cicgv8cGa8
7ヶ月の大遅刻をかましたけど #わゆよ杯 の賞品(イラストリクエスト権)をGETした、じうにゃんさんのイラストです🐶🐾
また来年もイラストなど賞品にした大会も開こうと思うので、その際は皆様ぜひぜひご参加くださいませ- ̗̀ ꪔ̤ ̖́-
(なお、賞品お渡しはゆるーんと待ってね方式) https://t.co/gQM5Ef0IjI
Close-ups of some faves. Words fail me but the way he renders is just too iconic. If you've ever had to celshade you get what I mean 🥹
📸 pics dont do them justice but they're from The Art of J.C.Leyendecker
(The artbook itself is in Japanese, just bought & wanted to share lol)
✨C0MMISSION WORK✨
thankyou so much for the support 💙
C0mmission for🥰
@/PlatNEmAkira
follow my vgen to get notified 😊
﹂ 💖&📷 Appreciated!
#VTuberUprising #VTUBERSUPPORTCHAIN #VGenComm #VGen #ENvtuber
【明日終了⏰】最終目標に挑戦中🔥来年あんこ10周年&半田屋70周年を迎えます✨特別な年に半田屋コラボを計画中🥢今回のCFでは「半田屋あんこ応援コース」を設置✨お家で半田屋気分が味わえるミニどんぶりや非売品グッズなどご支援でGET出来るよ🍚一緒に応援お願いします💕
https://t.co/pKfQxwsOg7
We_Have_Get_"Gameover"! | 塩漬けイワシ #pixiv https://t.co/w34OweBuCe 今年一番移植しんどかったのはこれ
美少年展まであと1週間!
参加作家たちのSUZURIコラボグッズを持って来たらステッカーがGETできるキャンペーンもあるので、ぜひチェックしてください〜っ👀
▼かねこ鮭SUZURI
https://t.co/cOeBRR9kmu
【美少年展】
前期:2024.1.5(金)-1.11(木)
後期:2024.1.13(土)-1.21(日)
場所: 原宿 marienkfer
Will this project really get somewhere? Maybe not given my track record but #rpgmaker has so far been nice to return to after a long time
Wanna see if I can do some things with Vgen in 2024, so please give this tweet 20 RTs and 100 likes so I can get a #VGenCode !
No clue what it will look like just yet, but it would give me the chance to check it out! 👀👀
Arknight Mountain's Chinese/Japanese name is "山"
which we rotate "山" clockwisely🔄 we get an ...
I hope everyone has a great holiday and thanks for 3.8k followers. I am grateful to have everyone stick with me throughout the years, I wouldn't be able to get here without everyone's support. So here's a late Christmas art for you guys as a token of appreciation.
Sketch I did for @/Reiphina
You can get sketches like this from me for 2 throne gifts btw!! ٩( 'ω' )و /
Been doing some redraws to get back into the swing of things!! Pic on the left is from 2020 ✨
#wip #artredraw #oc #dndoc #satyr
HAPPY BIRTHDAY @Cloudkourin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥳
Hope u get to eat cakes!! and have the best day ever!!!!! SORRY IF I BUTCHER... UR AKITO...... I wanted to try smth different 🥺🥺🥺🥺
コミケ用の色紙、コンスタンツァとエラもできました。
あともう何枚か描きたいですね…
Here are two more art boards for Comiket. Constantia and Ella.
Hope to get a few more done for tomorrow.
#ラストオリジン
#Last_origin
#라스트오리진