画質 高画質

Hello! I’m Pidgeon or Theo, I do a mix of fanart and original work and I am aroace!!! Here’s some recent work :)

0 3

Day 25:

Very low on inspiration these days... But to prevent despair from consuming me I made a happy Mix!

5 12

Got more unreleased music then money in the bank, so here’s a mini mix of
9 BRAND NEW TUNES IN 9 MINUTES 😈😈

Also featuring call in cameos, fake song requests, and a promise of Ed Sheeran tickets.
(Link in Comments)

11 29

I am the Ocean
10/10
0.028 $eth
https://t.co/v56jPr6vSv
Mix-media art, includes Ai generated elements, photo-collage elements and photoshop drawing.

6 24

If his emotions reach a fever pitch, the normally carefree Wind Spirit enters a dangerous fugue state. Like a petulant child throwing a tantrum, he will hurl thunderbolts to & fro with no regard for the safety of others. A bitter mix of anger & sadness spells doom for all nearby.

0 0

Bibbidi Bobbidi Academy: Rory and The Magical Mix-Ups 🦆
books 1 and 2 are already out! You can find them in your favorite bookstore :)

9 75

【ちょうど15年前】2007/10/26
eufonius/茶太
シングル「メグメル 〜cuckool mix 2007〜/だんご大家族」発売
18位 / 2.7万枚
アニメ「CLANNAD」のオープニングとエンディングの両A面。
麻枝准が手掛けた「だんご大家族」は当時から人気を集め、
2019年発表の「平成アニソン大賞」でも企画賞を受賞。

5 1

Might as well toss one in since this showed up again?

They're a mix of a few breeds of cat :')

0 1

【審査対象ツイ】
RTお願いします!!

宣伝!📣
もっとMIX上手くなりたい
と思ったのと、
曲作りたい欲が湧いてきたので
歌唱審査用とはいえ、
とってもいい経験だった!✨

再生お願いします!

https://t.co/j5LI4pMKOE

よろしくお願いいたします!!

3 1

新しいらむだです👼🏻
⁽⁠⁽⁠ଘ⁠やっと会えたね⁠ଓ⁠⁾⁠⁾

21 152

Hihi!! Im ollie and !! I do a mix of fanart n ocs!!

1 1

YouTubeに投稿済みの「ジブラ」

サムネイル描いて頂きました!
絵師様(@ shirafu42 )

MIXしてもらってないんですけど
ぜひ聴いてください🎧
https://t.co/mqwE0WxhOB

0 7

by:
🦎 Log: 10252022
my frens and Happy 🎉💯🐸🐶😼 Our community day to celebrate accomplishments, welcome new Krew & connect with fam. Please welcome, species 2 into the mix. Let's get it, 🤝🏾🌳🦎☕

6 15


の熊侭かろんです🌸
ハロウィン衣装でタグ参加です!よろしくお願いします〜!🪄✨

準備中🎃楽しみにしててね!
です!🙏💕
ぜひフォロー、拡散よろしくお願いします✨

1 22

Bit late to this but might as well throw my trash goat gremlin into the mix

0 0

歌い手と、ボカロPやってます!

仲良くしてくれると嬉しいです!

タメ大歓迎です🙆‍♀️🙆‍♀️
苦しみを包み込めるような
曲を作れる人になりたいです。



4 20