画質 高画質

Soraka. mas ela não é verde.
(soraka but she's not green...)

0 0

I love how Collei has nuances of Amber's outfit in her's because they've been through so much together ❤

(You know if you've read the manga...)

1 10

the one genshin character i had any interest in got downgraded to something so dull/generic, so...
(and they removed his trans flag palette...). Oh well.

0 0

🟣Le comics The Pro par Garth Ennis (The Boys, Preacher, etc...) arrive cette année en France chez , INCROYABLE ! 🤣👍

5 44

Prima may be the smallest agent, but she can take on big ol Kane anytime!

(I need a height chart of all of them someday...)

0 9

ถ้าใจคิดว่าทันมันก็ทัน สุดท้ายก็วาดให้ตัวเอง(...)

0 0

quick artfight for this cute character! im trying a new quicker style for fun

(yes it's reposted, i spelt something wrong ok...)

5 22

Joseph Boger
"ทุกคนที่พิพิธภัณฑ์เฟรนด์ลี่มากเลยครับ มีแมวด้วย 🥰"
Scandal -2
Mastery 10
Insanity 1

ลูกรักคุณดัสค์มาก คุณเขาพาไปทัวร์ตั้งสองรอบ คุณแฟนก็มาต้อนรับ(?)แบบสวยๆ แถมยังไม่เจออะไรแปลกๆ นอกจากห้องน้ำไม่น่าเข้า (...) https://t.co/Lrd2zvzaQf

4 8

仙流デー滑り込みでもう一枚っ...!!!
このパーカーをどうしてもおそろで仙流ちゃんに着せたくてっ...!!!

らぶらぶしてる仙流ちゃんも尊いですがやはり🏀でばちばちしてる二人も好きなのです...🥺💕💕

(私の絵だとわかりづらいんですが公園で1on1してる仙流です......) https://t.co/5vGuS9BsRO

5 24

Gender bent Sensei Pete
Made by: .
(Yes... I'm aware of the fact that people are turning me into a waifu...)

1 16

E5-4 Clear(丙難度)
道中/ボスの軽空母の攻撃が非常に強いほか、ラスダンの空母棲姫Ⅱの装甲も硬かったですが、友軍込で削り、最後は雪風CIで終了でした
設計図不足で大和型改二が出来ず、今回Nelsonばかり起用してたので、次回以降は大和型のレベリング+改二を進めたいです(先に設計図集めですが...)

0 6


텐쿠바시 쇼우 1~3권까지 의상 (색은 약간의 상상을 더해...)

28 89

"The Veil" 「ベール」

A scanned version is available (for free) on my Patreon. :)
スキャンバーションは私のパトレオン(無料のポスト)があります。

Link here (リンクはここと...) {https://t.co/fvMEEERWOQ} or check my bio (プロフィールもリンクあります)!!

1 7

E4-3 Clear(乙難度)
E4-2同様、空襲とボス艦隊の空母系のダメージは高かったですが、ラスダンで少し躓いた以外はスムーズに攻略できました
三四三空の紫電改は欲しかったので、非常に嬉しかったです(レイテイベ時の紫電改は未所持だったので...)
※オマケ:ボスマスで倉橋がドロップしました

0 0

재환아 너도 옆집 주인공처럼 사이즈 100 입는다고 할거니?
(100: 죽...여줘...)

0 12

E4-2 Clear(乙難度)
敵空襲ダメージが高く、1隻でも護衛退避すると索敵値が目に見えて下がり、中々ボスにたどり着けないうえに、ボス艦隊も攻撃力が高かったですが、何とか金剛改二丙の夜間特殊砲撃で突破できました
(実は夜間特殊砲撃は今回初使用で、初回は全く使い方が分かりませんでした...)

0 0

宣伝の流れに乗りたいですわ。
和が得意で、太ももをムチっとしがち(個人的に気を付けています....)なものです。おにぎり🍙は昆布とシャケ好きですわ(*´ᾥ`*)

さとうさなえ / ホワイトレター/東京インソムニア/ / (C)アルパカコネクト
https://t.co/6y6aGu0Fyv

19 30

축하 합니다 소울보프 1주년! (시간 빠르다...)

4 15

젠이츠는 진짜 카마도 친구들만 있어도 인생이 행복해지는구나........ (진짜 귀여워...........)

3 20