https://t.co/FVEKWeU34P
Calimero the italian tiny black chick!
Axis / HF new astonishing pic!

9 20

first OCtober post! this is Sly, the protagonist of my original story called Axis Mundi. he collects rocks, makes friends with ghosts, and has high hopes for a brighter future :)

6 14

Day 4: Horns
Mi fursona Geist la cierva
La razón por la que tiene cornamenta es porque ella es 75% venado Axis y 25% reno

2 4

I have conquered Live2D! It’s not perfect, the head y axis are wonky, but that’s ok! I’m excited to do more with the program

74 424

帝塚セネカ
やっほ...
超不定期と言いながら
マジで超付く程稼働しないのって
どうなんやろね?
うちは嫌やなぁ仲間達や周りの皆と
話し合いたい気持ちでいっぱいだもん
だから...垢主をフレアから...
私達AXISや
フレアのマイAXIS(自作版)の皆で
運営しようか迷ってるんだ
相談しとくね

0 0

Tiny machine broke, it forgot an axis.
Science revolution more like pain.

2 8

機動戦士ガンダム Twilight AXIS 赤き残影

ガンプラの転売騒動で知った作品で駄作らしい

主人公がアクシズに調査で行ったらガンダムに襲われる

パートナーがやられそうな瞬間にサイコフレームが発光

戦闘はお流れ、助かった命でこれからクリ―ニング店やるか!

な、何を言ってるか(略

0 15

Microsoft needs to buy Z-Axis.

6 56

The inspiration from Moebius - Hendrix, Axis Bold As Love.

1 9

えっ待って
『0080』の大人気機体「アレックス」の改造機で『Twilight Axis』の顔役を務めた『ガンダム・トリスタン』がゲームに出てトレンド入り⁉️しかもネットじゃガンプラの在庫あとわずかってこれマジ😱⁉️
急いで確保しなきゃ😣
メルカリの相場もきっとすぐ上がっちゃうんだろうなぁ😓

80 71

Doodle of my OC, Axis ~

0 0

多分、「ビルドダイバーズ RE:RISE」が新規作品参戦しそうだけど、映像作品でまだ出ていない「THE ORIGIN」、「twilight AXIS」の作品参戦はあるだろうか…?

0 0

I added a bit of z-axis to my model

0 15

「機動戦士ガンダム Twilight AXIS」よりアハヴァ・アジール再現

11 37