//=time() ?>
Shimmy may look like a grumpy girl but for all intents and purposes, she is really fun kitty! She was just born with a muscle defect that gives her a poker face 😾 Never judge a book by its cover 🤫
#CatsOfTwitter #cats #Caturday #illustration
Aquí sigo y aquí seguiré, muchas Gracias por estos 2 años en Twitch!!💖✨ @DonReborn2 No sabía que regalarte así que hice este intento de imitar un poco el estilo del Concept Art de MGS para ti, Espero que te guste rey! Sos mi inspiración <3
#2YearsWithReborn #FanartsForReborn
Al igual que como ya te diste cuenta no se editar pues tampoco dibujar pero eh echo el intento, para regalárselo señor de barba bonita
Aquí el dibujo, esta simple pero lindo
En serio te quiero mucho rey 🤍
°•°•°•° #2YearsWithReborn °•°•°•°
Ando intentando leer el comic de Nanbaka en ingles y quiero decir que Uno sigue siento adorable :''
Rebirth (e.1/1)
We ebb and flow with the weight of our internal burdens.
Gradually, it washes over us, bathing us in the light of deliberate, intentional actions......
Digital Mixed Media Collage and Painting
https://t.co/dCXLE2kCJB
Here’s to all the times you played nice with all the worst intentions 💫
Hola, intente dibujar a Holly 👉👈
#infamesrp #infamesrpfanart #HollyRoux #fanart #dibujodigital #artdigital
Espero les guste ❤️
@kalimox0 ♡
✧*̥˚— No le sé al estilo de la serie 😔🤙pero se intentó, el 16 cumplió añitos y le hice estoo💕💖 @MrSixteenFour
#TheOwlHouse #toh
@dar_yami yo aun no me decido por uno, pero hasta ahora mis favoritos son Wargreymon, Angemon, Lobomon y porque su diseño se parece al de un digimon que intente crear hace mucho, Gaomon 👍
Hice este dibujo de @LaCassiojefa en un intento de agradecimiento por todo.
Espero que le guste Jefa 💜💜🥰
Um dibujo hecho para @SgamMeow, hace tiempo le hice uno y con el pasar del tiempo fui aprendiendo cositas nuevas por lo que quise volver a intentar uwu
Espero te gusteeee!! •u•✨️
♥️Día 19: Equipo♥️
El equipo de las divinas, donde nadie puede pasar de aquella esquina
Intente hacer un dibujo serio, pero no pude, pidoperdón
•
#Lzuplay #Luzplay #fanart #LuzplayMonth2k22
April 19th 1943, Albert Hofmann intentionally ingested 250 micrograms of LSD. This day is now known as "Bicycle Day"
"I see the true importance of LSD in the possibility of providing material aid to meditation aimed at the mystical experience of a deeper, comprehensive reality."
I don't know if it's intentional or what but this was the only thing that came to mind when i saw Catwoman's costume...
As interesting as new followers can be, I don't do a lot of work for #HyperdimensionNeptunia. I've only done 2 fanfics, without much intention to do more. Just so no one follows me expecting a mass of Neptunia work when I am primarily a #DragonBall & #FairyTail fanfiction account
THANK YOU LSD! Today we celebrate Albert Hofmann, on the anniversary of his first intention dose of his discovery. 1/1 24hr auction for #bicycleDay 🔗 in comments