画質 高画質

洛洛的Q化(不停的在可爱的边缘试探...)
连着以前摸的两张老图一起发发~)

Send the two old photos together to this.
The First photo is new.
thanks for watching.~>w<

(周棋洛KIRA )恋与制作人


1 4

Blooming4U Project

01 character 🌷: https://t.co/srmjzVRVP4

มีคนพาไปร่วมก่อการร้ายมาค่ะ (...)

3 8

le 4 juillet 1806 décès à Paris de Charles-Henri Sanson bourreau, il a exécuté près de 3 000 personnes (Louis XVI, Danton, Marie-Antoinette, Robespierre etc...), 20ème division du cimetière de Montmartre

38 105

Al principio medio me caia mal, pero como casi todos en esa serie, le termine teniendo mucho cariño al final (also mi OC se llama Ellen en honor a ella...)

0 2

new sona! (again...)
im sorry i cant stop making them
hope this one lasts a while tho

7 44

Yoshiokaさん()の作品2点を
それぞれ0.5ETHで出品しました。

NFT運営を始めて
「ガチホも"応援"」
「次の人につなげるのも"応援"」
という文脈が理解できるようになりました😄

コレクションが育つためには
リストやフロア価格を上げることも大事ですね👍
(本当は寂しいですが...)

3 13

おはようございます~☀️🥞(*´∇`*)ノ

マイペを改装しました。
リルムちゃんがいる場所に、ヴェレさんが案内してくれます。

2人+杖は顔見知りのはず(あの時一緒にお菓子食べたのかが気になる...)なので、おっけー。

2 93

타장이긴 하지만(...)플터정을 보고 있어요 알레프란 여성이 너무너무 아름다움,,

13 17

just minted on wisps & fumes,
don't miss this - final countdown (10,9,8...)

1 3

Очень вольный редравчик прошлогодней картинки с танцами :3с

(Я обязательно дорисую вторую картинку с Альбертом и Богом.....)

2 10

二乃×風太郎です。背景を悩んだ結果、あえて何もつけませんでした(そっちの方がなんかしっくりきたんで...)。ご指摘ご感想お待ちしています。

5 30

ดูเหมือนว่าเดือนมกราจะมีแต่งานเดือดๆ งานคอมมิช และกุมภาคือเดือนสุดท้ายที่ฉันวาดโจโจ้ (...........)

ที่เหลือคือคุณหยาง หยางเหวินหลี พลเรือเอกหยางเหวินหลี และคอฟหยาง (.........) https://t.co/vwKjVb50rp

0 0

A portrait of my OC Orion, his design has changed a bit since the last time I drew him (like every time...). I want to draw him more often but drawing male characters is difficult for me T_T

0 9

ほたてぃーの様( )の東洋竜さんと西洋竜さんを描かせて頂きました...!🙇‍♀️コラボOKとのお返事を(マシュマロでしたが...)頂いたのでお言葉に甘えてウチの子と一緒に...°・🐠
また描かせていただけたら嬉しいです...!

11 86

garap komisan, selalu operthink

(gimana kalau gini, gimana kalau gitu, gimana kalau....)

0 0

HAPPY BIRTHDAY RYUJI !!!! you get the mandatory best friend kisses !!! (i had an entire comic planned..it...didn't work out...)

130 374



🍒ㅊ ㅔ리붕붕카 조수석은 하니꺼에여💗
(최그이...안전벨트도 매줬을까...) https://t.co/1TKmJArWy3

300 761

Who remembers these? I actually started coloring them now!
(ahem... months later...)

0 1