//=time() ?>
deltarune Ch.2のココ、
私の思い込みかもしれないけど、バードリーが「…スージィ」と少し言葉に詰まっている様子が、ウワ〜惚れちゃってるな〜って… …バドスジ?
In anticipation of #deltarune ch3+4 im reuploading my drawings of kris
to bookend the Chapter 2 era, i've compiled almost all of my Kris & Noelle-centric works into a 160+ page purchasable anthology.
as an incentive, there is one 30+ page comic inside that will not be posted publicly...
i hope you'll support me! #DELTARUNE
【work】
DELTA ORGANIZATION 様(@DELTA_Eventer )
開催キービュアル獲得イベントにてイラストを制作させていただきました🫧
ive been making sure my deltarune save files are Prepared for the new chapters so ive been replaying a bit and i needed to brush up on my designs for everypony