画質 高画質

おはよおおおお!!!

あつすぎ!!!

半分溶けてる!!!

おはようbotになりつつあるから浮上がんばる!!!

2 14

おは溶ご剤ます!!
はいっ!ご無理は厳禁ですけれど★
今日もご武運を☆ byきょーかbot https://t.co/El0wtohUkQ

0 0

Available tomorrow morning! If you want the print and sticker, DM me and I will make a special order for you.

BOT10ART STORE
https://t.co/gI625WwUnA

RT | LIKE | COMMENT
( For a chance to WIN 1 for FREE )

0 2

【お知らせ】
本日6月3日はドーナツデー🍩




両企画実施です。
皆様のご参加を心よりお待ちしております。ドーナツ

🍩🐷法子にドーナツを差し入れる時子様bot担当🐷🍩

10 20

League of legends time, lemme go lose some braincells and get ignored bot lane because I main adc and my junglers never gank for me.

0 0

Clayton <3

He’s bulky instead of sleek because he’s an older security bot Addi model

0 6

We have an amazing set up with !🐐

Join our server and react to our bot to stand a chance of winning 1 of 20 spots!

Good Luck! 🚨

Discord: https://t.co/EwIWrXuvlG

4 6

Midnight Art Train~~~🌙🚂≡≡
半夜被阿蕓開火車撞😵
沒什麼其他圖我簡直像生日賀圖BOT🤣
&火車我就不接著開了(進站)

0 11

i'm bot saying i'm going to make a wafer tier list (i mostly don't have the time for it)
but, oh, one can dream...

0 1

かぎなど鈴ちゃんに関しても「理樹とイチャイチャすんな」botになってますが、原作の鈴ルートを見ればわかるんですけど、鈴は理樹と付き合うことになった後も「リトバスメンバーとの関係は変わらない」って自分で言ってるんですよね
だから鈴ちゃんからああいうセリフが出てくるのもあり得ないんです

0 6

You know what. ANOTHER ONE! 🎉

Prizes🏆:
1x 1st minted Baked Cup
1x Eternal Underworld NFT
1x Baked Bot NFT
2x 420 $GRAMS

Rules📋:
Sweep Stoner Cups, show SolScan proof in our Twitter Raffle channel in DC & enter Giveaway.

Winners announced 4:00pm EST.

30 54

安元すばるbotちゃんが
0時をお知らせするよ🌜
みんな、早よねんねしよな😪💤
良い夢見られますように🌠

This illustration was
drawn by ナヲ (@ diesuki_diejobu)
for me. https://t.co/cILwTer9b3

0 1

黄昏狐botが午前0時をお知らせします。
黄昏狐はスマンホホの充電を忘れています。知らせてあげてくだしあ。こやん。(#黄昏狐bot)

0 0