画質 高画質

Imagine having a little Childe 🥺.
(reup, I put the wrong tags in the last post...)


61 402

Day 531 (10 days til PRS)
Huge Shoutouts to ! Their style is pretty sleek and is very cute! Check them out! (they're spanish so...)

¡Un gran saludo a ! ¡Su estilo es bastante elegante y es muy lindo! ¡Compruébalo!
(🎨 - )

32 101

4: Ahora vamos a ajustar a un tono más AZUL (así bien triste...). Para eso usamos la capa: Luz suave. Y también volvemos a usar Saturación e superposición (por si quieren que quede mejor).

0 1

Welp, finished my Underlord statue and it's printing now. It's split up like a model kit for easy assembly and cheaper shipping (and printing...) and I will be figuring out sales on it later. Fully custom sculpted.

1 10

Found this old deviantART journal header I used to use years ago! 💜

My oldest OC, Dakarai. 😊

(Twitter is gonna crop this so awkwardly, I just know it...)

1 10

디게 신기한 소꿉친구 관계 (...)

395 1451

비더썬... 나에게로 와 때... 조슈아😘
(콘서트에 아직 취해있음...)

1 1

토우코 이번 코스튬 진짜 너무 귀엽다...
(배경을 못그려서 너무 슬픈 중생...)

여름 이벤트 만세 ㅠㅠㅠ 감사합니다 포케마스ㅠㅠㅠㅠ

28 42

Remark(related to the master...)

This area is often overlooked by radiologists as most ankle pathology relates to the stabilising ligaments, flexor and extensor tendons rather than the plantar mid foot region. Recent literature has outlined new connections between FHL and FDL.

4 42

예에전에 그렸던 거 (나름 채색도 함...)

3 12

now the dreamers!!! lurien, herrah, and monomon
(ive... never properly drawn herrah until now....)

14 166

twitter aura vue en premier 👀 (la création du lore mon pote...)

5 41

เซลิออน ลูกจากโลกแฟนตาซีกึ่งความฝันที่ยังแต่งไม่จบสักทียังไม่ได้คอนเฟิร์มว่าจะเอาเซ็ตติ้งดีๆว่าเรื่องจะเป็นยังไงต้องไปสรุปอีกที(...) แต่ปักธีมแฟนตาซีความฝันไว้ อดีตนักโทษที่หนีออกมาแล้วกลายเป็นนักเดินทางกับตี้ยูเมะจัง เป็นออริที่เปลี่ยนดีไซน์บ่อยมาก อันนี้เทียบตอนนี้กับตอนแรก (+)

0 0

新立ち絵(差分もっと増やす予定です...)

2 32

Le stream ASMR de ce soir aura bien lieu ^-^ (22h)
Je vais tester de nouveau triggers tel que la mousse a rasé et le pshitpshit (de l'eau quoi...)

à ce soir !
╰ ▸ https://t.co/ldXq7rVdHO https://t.co/DNrHYPlYR5

2 16

치키님 부스에 칼선 스티커 약간 맡겨놨어요 (제시간에도착할지는몰으겟음...) 많관부🥹 https://t.co/sqvQLaQnAO

28 76

もう、組図見れるのはこれが最後です
(全体図未保存強制終了したため)
あとは、完成品の姿だね(´・ω・`)
(完成したらいいなぁ...)

2 24

큰머리바위 님 커미션 신청 감사합니다!!
(뒤늦게 후기 올리기...)

3 67

스토리 첫 번째 것만 본 후기: 용안 드래곤의 수하 취향이(...)

174 881

韓国語付きの翻訳版です。
どうぞよろしくお願いいたします。

※ 한국어 번역본입니다.

* 제목: 명일방주 만화
(부끄러워 하는 얼굴을 보여주고 싶지 않은 리스캄⚡️⚡️ 로도스에서 단 둘이 데이트는 어려울 거 같다...)

3 8