//=time() ?>
Continuo amb la col•lecció d’il•lustracions antirepressives!
Les làmines estan a 20 euros i la meitat dels beneficis aniran destinats al company @sasabsolucio , imputat per la fiscalia que li demana 7 anys de presó i la generalitat n’hi demana 5 i mig.
#sasabsolució #riot
2 activitats infantils coincideixen avui (17.30 h) a les @BibliotequesBCN del districte:
📚 "Contes desexplicats" amb @vivimdelcuentu (Bibl. #ZonaNord, + 4 anys) https://t.co/FpC471ly22
👩🔬 #LesInvisibles "Les idees de l'Ada" (Bibl. #NouBarris, 7-10 anys) https://t.co/TPZOMLr3D7
2 activitats infantils coincideixen demà (17.30 h) a les @BibliotequesBCN del districte:
📚 "Contes desexplicats" amb @vivimdelcuentu (Bibl. #ZonaNord, + 4 anys) https://t.co/FpC471ly22
👩🔬 #LesInvisibles "Les idees de l'Ada" (Bibl. #NouBarris, 7-10 anys) https://t.co/TPZOMLr3D7
Fan de 🎬 #Fellini? No pots viure sense 📖 #poesia? 👇
✏️ El @nudofestival uneix totes dues passions amb una quarta edició del festival en homenatge al director italià, i que tindrà lloc del 📅 22 al 31 d’octubre.
https://t.co/w6Fk8zwzzy #NudoSeDesata #literatura
Amb l’obra “La ferreria” del barceloní Lluís Graner (1894), avui ens #DespertaAmbArt l’ofici de ferrer.
Vegeu l’obra a la col·lecció online: https://t.co/z0dk1cu928 #OficisIArt #ArtModern
A ✏️ llapis, amb 🖍️ colors, a 🖌️ pinzellades o fent un ✂️ collage. Has participat en algun dels tallers de #BarcelonaDIbuixa? Ensenya'ns la teva creació! 😍
Entra a la fitxa de l'activitat i comparteix el teu #dibuix amb nosaltres! 👏🏽
https://t.co/C3sLd33JHG
Recordeu que avui comença la campanya #fas6anystriaunllibre , fins al 30 de novembre🎂🎉
Fem llibres amb paper de boscos mediambientalment sostenibles.
#literaturainfantil
#fasisanystriaunllibre2020 @gencat @Llibreterscat @editorscat @gremieditors @vivimdelcuentu @oscarjulve
Avui toca directe en l'horari de sempre (19h a 21h).
Començarem un nou dibuix del Son Gohan i en Cèl•lula però amb una petita modificació en espai/temps.
@RacoManga @tornada3xl @MASINDAC
Dimecres 14 d'octubre a les 19:00 h dins de les activitats del Sabadell negre, els amics de Còmics Sabadell, han organitzat una xerrada amb dels guanyadors del Premi nacional de manga, Dani Bermúdez, (exalumne de Joso Barcelona) i Fidel de Tovar sobre el manga de temàtica negra.
Tot amanit amb un bon planter de personatges cada un més estrafolari que l'anterior
L'aventura estava protagonitzada per un jove i valerós repartidor de pizzes que es veia mesclat en una trama de mafiosos, enamoraments amb la filla del Don i confusions diverses. Un clàssic modern, vaja :). Havíem planejat varis episodis dels que només vam poder fer el primer...
Aquest dimecres 14 d'octubre a les 7 de la tarda, els autors Fidel de Tovar i Dani Bermúdez vindran a Sabadell amb motiu del Sabadell Negre 2020 que se celebra a La Llar del Llibre per parlar sobre el seu manga Liquid Memories, publicat per Norma Editorial.
#SabadellNegre
🧡Feliç 9 d'Octubre a tots els valencians i totes les valencianes!
Hui celebrem la nostra identitat i la nostra llengua i per aixó hui vos mostrem amb orgull aquests dissenys
@AnneEventsCo @RosaMpl1 @angela19660142 @DorianRock1 @alynmon @SilviaCarlova @LaMithril @MayeyaMota @Drago237 @loscarnaless_ @AkireLincho @mbaezduran @hectorexafm @REMEIMAR @psiborn @naxoxan @maggiemarge1 @3trizz @yllahte @nefeerr @Havenlust @MnicaRebullCome @RoanaBuenavent1 @rovigar59 @xavidomenech99 @sumalen59 @NessCisa @rmartinvega @CROcultura @CrisMontgat @XAVIRIVERS @cevalloslaura @EmDicMerce @DOLORSREI @altamiranoMLG @SMampel17 @NriaOriol Never enough....
But , many times " for free" .
Cuidat...també amb colors .
TI voglio Benet
Aunque sólo hemos hablado aquí , algunas veces en el TW .
Cuidemonos
Punts de llibre originals per obsequiar!!
Primera presentació a Barcelona d'"A boca de fosc" demà dimecres 7 d'octubre, a les 18:30 h, a la fantàstica llibreria @GigameshTienda. Amb la @martavivesm!! Us hi esperem! ✨
🕹 Endinsa't en el món dels ibers des de casa! Aquest any, el #CSI_ibers ens porta un videojoc cooperatiu en línia per viure una aventura trepidant amb la Balkeuni i l'Amusic. 🔸 Us atreviu a descobrir com vivien a casa nostra fa més de 2.000 anys?
👉🏻 https://t.co/2L1t7CVsv8
📱🎨Ha mort l'art digital? El dijous 15/10 @albagcorral
i #PepSalazar de l'@OFFFest ens parlaran de la creació i la gestió cultural després de l'apocalipsi pandèmic a la #BiennaldePensament +Biennal de @bcncultura.
🎟️Entrada lliure amb ticket 👉https://t.co/VPJSpAycfa
Eeei, nou dibuix ❤️
He fet la Will de les w.i.t.c.h. amb la roba de la Bloom de les Winx, és una combinació prou divertida🔥💫
També faré a la Bloom de Will
*Records del pati de l'escola desbloquejats*
#drawing #artistsontwitter #artistsupport #willvandom #WinxClub #draw
L'ONG @setemcat us convida a seguir online la xerrada "Feminismes i defensa del dret a l'alimentació en temps de COVID: de Guatemala i Moçambic a #NouBarris".
Tindrà lloc avui a les 18 h, amb membres de #SomDelBarri, @GRAIN_org i @AssociatBCN.
🔗 Enllaç: https://t.co/71I0zyR7y9