ドラゴントゥース

遠近対応のマルチウェポン。

EP2ではSPECIALの一つで障害物を破壊する際にも使用。
ナムカプでもVer.1で使う。

ムゲフロ~PXZ2では必ず使用する。
さらにPXZ2ではフィオルンがKOS-MOSから借りてモナドバスターを真似した。

KOS-MOSが立体化するとよく付属している。

20 42

全開眼!ドドンゴKOS-MOS六花にラプターうさみん大鯨ダ~イヘンゲ~♪

6 7

Person on Newgrounds kitty named Kos-mos. :>

0 2

KOS-MOS will always be
is Jack-O but specifically with the mask on

0 11

 イタKOS-MOS :Re 全体的に薄味な感じになってしまいました。本来の羽エフェクトだといろいろ隠れてしまうのでヴェルトール・イドっぽい放熱で羽をry

ゾハルビーム砲はやっぱりあった方が花?があった気がします。イタ(*'ω'*)すこぉ!

27 53

Finally got around to finishing something! Thanks to for the suggestion of Kos-Mos! I did my best to give it somewhat of a futuristic vibe~



2 19

あったんです。
EP1で終盤に手に入るKOS-MOS武器でした。

設定資料集のCGイラストでもKOS-MOS持ってます

0 0

Shion and Kos-mos🌸 Shion is already available for purchase in my shop and Kos-mos is coming soon!

37 63

Close up of my KOS-MOS illustration. Please go check it out! I wanted to show some of the details. I’m so happy with how her hair turned out!

8 33

ゼノブレイド2落書き。
初描きKOS-MOS Re:さんφ(^ω^)

267 887

ふぅ…
落ち着きました
エリィちゃんは原初にして至高
KOS-MOSは機械だけど聖母

2 4



ビキニアーマー装備のホムラとKOS-MOS Re:
ホムラ「ファイアー勇者ですっ!」
KOS-MOS Re:「了解 発火します」

30 121

Finally finished the commission of Kos-Mos ver 4 from Xenosage :D
Also beside the mekabare (#メカバレ) picture i also added a small alternative story about it.
-----------------
aviable at my patreon:
https://t.co/g1JYaR6jGb

12 41