画質 高画質

Thinking of making my own universal phone strap.....
こういうグッズが欲しいー

2 21

Boo! does this 17 minutes phone drawing of my incest ship scare you? I'm glad it does. We will only increase in number and never decrease. I will make sure such a thing happens. You will never get rid of us. I was enamored by their love, so I will ship them. Watch your back.

5 18

私っぽいiPhoneになった🤍

1 76

なんとなく昨日描いたイラスト見てたら
iPhoneくんがシャンクスの髭を電話番号認定してて笑った

1 11

Hehe I made a phone wallpaper with my bbs ♡♡

Go follo them uwu

5 47

パトレ〇ンでは現在ネコミミヘッドホン手描き風イラストを公開中ーです✨
是非、見に来てください☺✋
Patre〇n is currently showing hand-drawn style illustrations of Nekomimi headphones✨
Please come and have a look☺✋

2 18

明日のGirls a LIVEライブペイントステージの準備に(一人で)盛り上がっております!!
みんなで掴んだ12分のステージ、おたのしみにです🥰🫶🏻🫶🏻

🎥on air
MusicChamp
■iPhone https://t.co/ntYzHL0BNE
■Android https://t.co/7wJbm8pYzQ

3 17

本日の「165185」第2話の更新、ぜひご覧ください!さっそく個人版にはない商業オリジナル回です!



ウェブで読む https://t.co/Of0sg1iD4i

アプリで読む
カドコミアプリの詳細はこちら
※ストアに飛びます
iphone https://t.co/5QSr1oRcUY
android https://t.co/A4MOFnNw1d

26 98

【👓本日更新🧋】

「165185」第2話更新しました!
付き合いたての聖と誠、お互いを日常で思い出す🕊️


ウェブで読む
https://t.co/Of0sg1iD4i

アプリで読む
◾️カドコミアプリの詳細はこちら◾️
※ストアに飛びます
iphone https://t.co/5QSr1oRcUY
android https://t.co/A4MOFnNw1d

92 268

これ以外にお手製のパームレストとかiPad立てかけダンボールとかiPhoneスタンドとか色々ある。というか液タブユーザーって普段どうしてるんだろう。出しっぱなのか、使う時だけ繋ぐのか。
(自分の板タブは繋いだまま棚にinして、使う時だけ机上レイアウトをトランスフォームしてる(めんどい))

0 9

Chatterphone clown 📞 🤡

139 2443

ホタル アクリルスマホスタンド+カフカ アクリルスタンド~
Firefly Acrylic Phonestand + Kafka Swimsuit Acrylic Standee~
サイズ/Size: 17cm
参加イベント/Release in:コミケC104🇯🇵 + HobbyHorizon🇻🇳 + AFACSF🇸🇬 + AMG 🇲🇾 + FF43 🇹🇼
(17cmの座るカフカはすごく大きく見えるww

26 236

ステッカーもできました!スマホにも収まるサイズですー(サイズ参考はiPhoneSEです)

5 43

This work actually becomes a pretty nice wallpaper on my phone, so here is a higher resolution one for you to use if interested

56 360

Tech-Savvy Fashionista
ハイテク・ファッショニスタ
モダンとヘッドホン🎧をテーマにしました🥰
Modern style with headphone
👉Noteフォロー
👉See more on Patre○n
画像にプロンプト有り
Prompt in the pic

23 157

Just got my screen "fixed". Its really hard to draw on cuz the screen isn't as responsive as the original screen was. I might just buy a new phone next month. Planning on buying the Poco F6. In the mean time,I'll try my best to draw my oshi with this shitty screen.

0 3

右足縛りGartic Phoneめちゃくちゃ笑った

88 189

おナミさんたくさん見てもらえてうれしいな〜☺️わたしはiPhone撮りしてないけどわたしのiPhone使ってくれてるのでまさる要素もあるってことで🥴
うちのおナミさんフィギュア久しぶりに見たら愛しさ爆発したので記念に📸 https://t.co/odwaEoQ8gh

0 17