2013-2021 And 4 versions of my main sona Ryuga...Time flies! (even if I'm still very attached to the old black and red design!).
Art from (1) (2-4) (3)

4 15

Tim telat.

Sasara melek adalah harta dunia.
\(´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ `)/💖💖💖

Astaga... Udah berapa abad terakhir saya ngegambar. orz

16 53

“That wasn’t in the manga...”
Character belongs to

0 2

Kayo talaga... sa pwet nga raw magpapaturok. 'Wag na kayong magpumilit sumilip.

1 4

AILSA DARK 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿1st campaign funded and FULFILLED!

2nd campaign the FULL SAGA... 430% funded and Indemand on

Let's make it to 's terrific Ailsa Dark Stretch Goal!

https://t.co/KECowX9NX6

1 4

Pues yo la veo bastante parecida al manga...
Los personajes evolucionan y las vidas que han llevado les marcan mucho tanto por dentro como por fuera. Es un personaje muy sufrido, de los que más, aunque exprese siempre que es muy fuerte físicamente

0 0

AILSA DARK 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿1st campaign funded and FULFILLED!

2nd campaign the FULL SAGA... 430% funded and Indemand on

Let's make it to 's terrific Ailsa Dark Stretch Goal!

https://t.co/KECowX9NX6

3 7

Japanese people can be black, for one and two, her skin tone is already inconsistent enough in promo art/anime/manga... but in the manga her skin tone is clearly darker than the rest of the senshi

1 12

this has been in my head since i read the manga... anyways armin best boy

2 3

Boop to ya’ll!!! The triple T, meet Tundra, Twist n Tyga... 3 of my OC, A day at the Kindergarten
.

3 13

Short mini comic that will be about Zhin....and Skye and Koga...sooooooo see you all when im finishing it today :)

3 29

so im reading the honkai manga... wow.. women 😍😍

0 9

Horimiya anime is making me want to re-read the manga....

0 3

of Deku from Boku no Hero Academia, My Hero Academia... Manga... Anime... Dunno, never watched that series but seems like people love it.

2 3

It's also the cover for the color manga...

0 2

Antes de "Suijin no Hanayome", Rei Toma fue ya reconocida en Japón e internacionalmente por “Reimei no Arcana”, otra historia de fantasía que se publicó en todos los mercados occidentales de manga... excepto, como no, en España.

0 7

uwaga..... wjechała nowa emotka shiniShy! 👉🏻👈🏻
emotka z wygranego konkursu u 🥺
co myslicie?

1 88

mega... mega milk 😳 i just had to draw orias

186 937