画質 高画質

Buenop aqui algunos de los pedidos que pos-me pidieron x”D,el primer dibujo del año…valla

Cuando haga pedidos los pondre ahora por aqui o por tumbr

0 3


Contexto: Estaba en llamada y este wey me paso la foto de Gura y le dije que hiciéramos una con nuestro oc y pos ahi ta xd

el joto de ya publico el suyo, denle amorhs xd

1 5

Hace unos días puso otro gif de pokemon para compañero y me salió mi precioso Milotic y Nite dijo que era el destino ja ja Y pos me entraron ganas de dibujarme con mi Milotic UwU

0 9

anyway I'm gonna go cry now that I have those two /pos

0 0

pos esta es la primera mañana del 2021 y ya comenze bien por que hice dibujo xd

4 12

// Wolfwalkers spoilers (?)

Oh worm first artworks of 2021? wowzers!! /pos

But Yea saw the new wolfwalkers movie (one time too many tho haha i can't help it ^^" the movie is so good!)

So Here's a bunch of Naruto wolfwalkers AU screenshot redraws from the film

3 3

Okay. Listen here, , you beautiful human. I, I will, I dunno this was supposed to be an appreciation thing because you're lovely. 🥺😳💕
Uh--- I, ily /pos -

0 1

sobs /pos ilysm...

0 0

*unintelligible sniffling* /pos YOU ARE LITERALLY SO SWAG ILY MFER !!!!!!!!

0 0

thiinkiing about asl custom emojiis....... /pos

0 3

Pos me puse a practicar un poco de dibujo haber si se me daba dibujar musculos XD no quedó tan bien pero meh. Aqui les dejo al polo humano mamado

0 0

im going to cry /pos

i came on twitter to post my edit of nagito with hiyoko's hair and see thi

0 6

Pls if I got to live with him I would LITERALLY cry /pos

0 0

Woah guys I think me and a mutual are helping a dream stan change into a better human being, swag!!! /pos

0 0

sobs... ilysm ... /pos

0 3