画質 高画質

here is my oc Tomoe as dok from arknights. I started the game recently and just got my first character to E2 so yay
(I might make short ak comics about my dok and my units interacting)

2 11

[신간 안내]
AK커뮤니케이션즈의 신간 발매 기념 할인 이벤트!

에스에스, 『커리어우먼과 사회초년생』
시오야 나루코, 『나의 선배』 (성인)
하무로 케이, 『아름다운 나날 2』

52 29

Hewwo moots 👁💧👄💧👁 ak bosen gatau mo ngapain (´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ `)👊🏻👊🏻

5 49

キムコジャパンが「2020レイトサマーフェア」 「AK550購入サポートフェア」開催、「令和2年7 月豪雨災害サポート」を実施

https://t.co/pwRFOfNBhJ

1 6


60日目
asシリーズ最後。
勇者候補シグムント

明日から普通のローエンに戻るよ
×

0 2

【rkgk】怖くて避けてたけどついに取っ捕まった指揮官。



100 284

2020水着スキン
Ak 5

0 4

大体うちの眼帯キャラは怪我で隻眼になってるのが多いけど、ルチアーノは生まれつき右目がなくて眼帯なんですよね。

0 2

BRO IF I SEE ANYONE BEING A DICK, RACIST, OR DUMB ON MY TL, THEY'RE GETTING AN AK TO THE KNEECAPS

1 9

I'm not sure when I'll come back to this since I burned myself out on it unfortunately, but I think it looks good enough to post! I hope you enjoy Ak-12 as much as I do -v-

6 19

【DEFY】
RPK-16、AK-15、AN-94、AK-12

6 17

*tog punten saya mencari penumpang kapal ini xixixi (jgn serang ak)

0 14

❤️❤️❤️. Kadang.... Ak bingung ini pink apa orange... Pink orange ungu....

Napa mirip2....

//something wrong with my eye q.q

0 1

Empty emotion (Akarina/AK48)

Según yo era un personaje chibi, pero como hice la portada en sucio (otro boceto más para pasar el rato), pues a ver qué.

Hope you ❤ it!

1 7

ak sebenernya punya coulrophobia, tapi ak sadar, ak juga seeonggok badut

0 1

Akoo minnn ini gambaran ak,
Yg pertama hueningkai, kedua taehyun, ketiga hueningkai, keempat chibi beomgyuu

1 6