//=time() ?>
#NobodyArtistsClub Hello I'm AK, I'm a filipino smol artist and I make and draw a lot of ocs
Hello, my name is cha. Im not consider myself as a proper artist ;________;;;; but i tried my best. I love vintage aesthetic concept and warm colors. I usually do fanart (bsd/ak) and ocs!
#NobodyArtistClub
#under10kgang
#IAMSomebodyArtistClub
#100日間100枚イラストチャレンジ
52日目
ディアーベルはもっと細身
#Ak02_Strain × #Ak04_Mortality0
Sorry had to repost coz I found a problem u_u
#NobodyArtistClub
Just hobbyist artist who likes to draw OCs, also some fanarts for E7 and AK!
[AK Advanced] でグループギフトのBentoHeadを1L$でゲット。スキンはBOMで、元々つかってたスキンとアイシャドウを。色々シェイプこねてみたけれど、なんて言うか…やっぱりどうしても外人さん顔になる😑。もっと日本人らしく、目を細くしたいんだけどこれ以上出来ない💦。#SecondLife #セカンドライフ
@in_to_y
AK-12より通信
12「あら、今日は指揮官の誕生日なの?ふ~ん…じゃあ、私に何かくれるかしら?──な~んて冗談よ。そんな意地悪する訳無いでしょ?今日1日だけ、指揮官の言う事何でも聞いてあげるわよ。
それじゃ、誕生日おめでとう指揮官♪」
fwにとって約束なんてまた会えたら~って感じのあやふやな約束だったけど、akにとっては真剣だった事を知って「大事にしよ」って思うfwak苗字呼び時代ください
@genovevanadin mykumm maniesss.. haloo aku cia, udah 20, sukanya gambar oc, fanart sama 3d modelling xixiix.. skrg ak lg blajar gambar begron biar klo gambar orang ga kaya kuyang palanya doang tanpa begron🥺👉👈
tag : @goldbrry @basmahsyadza @yeaimnoturbae @artbynaf @minpeachx and other moots!
ชุดนักเรียนหญิง"ไทย"สนองนี้ดดดดดดดดดดดดตัวเองมาก
WSG: Haida&Admiral Scheer
AK: Texas&Beagel
#100日間100枚イラストチャレンジ
51日目
フィルター加工なしでどれだけ水中感出せるかチャレンジ
#Ak02_Strain × #Ak05_エターナルフラッド
Just got some wonderful art of my necromancer kobold Chu'ak
Got it from the artist @softmoo
Go check him out!
(CRYING) I DONT GOT A PRIV RN SO DELETE LATER
BUT LOOK AT THE FLAT OF BEDIVERE AK THAT I JUST GOT SENT... 🥺🥺🥺🥺