//=time() ?>
モバマスの最後を、水本ゆかり、中野有香、椎名法子の三人組で締めくくってくれるの最高~!やっぱりモバはゆかゆかのりこなんだよな。
ユニット初登場(2012年11月)の時のセリフは「ドーナツならたくさんあるのですけど…いかが?」だったから、最初から最後までドーナツたっぷり!
Gm everyone!
I bought thousands of NFTs but did I ever regret selling one?
Yes. Ape #2012 now in the hands of @GotrillaGorilla. Much love bro!
Still got other Yuga bags but no ape. When @OthersideMeta announced the Gucci collab I had to get myself a @10KTFshop Gucci Grail Ape.
These are mine from late 2012/2013. Left is Mayu who would end up being Aphelia and right is Ame https://t.co/icK2wOKkg3
Thank you guys so much for 1k! As promised, the DTIYS to celebrate getting 1k followers is finally here! #rottmnt #riseofthetmnt #SaveRiseoftheTMNT #rottmnttlfotn #tlfotn #risetlfotn #tmnt #tmnt2012 #saris1kdtiys
See the replies for the rules.
obsessed with that picture of josh hutcherson from 2012. needed to do it as steve
#LoadedLions #3239 sold for $1485.00! 🦁
🏛️ Market: CDC 📊 Rank: 2012*
* Official CDC Ranking
🔗 https://t.co/MiK03FfhQQ
Edd might be in for some surprises with her surprised angry face.
#TMNT #TMNT2012 #tmntau #art #turtlesona
[BDPB] a few of many official wallpapers distributed in promotion of bravely default: praying brage (2012).
I really wanted to do this DTIYS! So here it is! Congrats on your 1.5K, @Kilobaxi1 !!!
Used my old 2012 designs, I felt it fitting hehe
🔥 #TMNT #tmnt2012 #tmntfanart #tmntdonnie #tmntraph #angerduodtiys 🔥
エースサンド!支部に投稿していたSDイラストは2012年のものでした。あれから約10年。コワ… 手に持っているのはホ゜ッキーです。きっとこの後目と鼻を刺される2年生s。流はそんな男です(違