//=time() ?>
En Enero no pude hacerlas ilustraciones que yo hubiera querido aunque salieron muy buenas piezas tienen alguna favorita ?
San Lorenzo fue lo primero que yo hice, asi que actualizo diseño agregando muñequeras que tienen los diseños actuales, y el escudo de fondo!
和友人的交換繪yo
#mizukiart
友人と交換絵ですよ~
pixiv : https://t.co/Ic9VL6vPiR
@meow_natsuyuki
pixivにも乙和ちゃん投稿しましたですYO!!
こちらの方が画質良いです。
乙和ちゃんクレープいっぱいお食べ〜
いっぱい食べる乙和ちゃん | †ミトユウキ†@百合ゲー製作中 #pixiv https://t.co/FncQZ1gNBp https://t.co/l4hvkR0OEx
all the other blocks: "MIND YO DAMN BUSINESS PERVERTS" https://t.co/BCunEolGGN
@RemsDreamland YES!!! I love Icarus! 😭🩵🩵🩵✨ Besides, he is of the ice element, he has a yo-yo to attack, he is beautiful, elegant and he has G4kuto Kaj1wara as his seiyuu (Luka's seiyuu in SR) UWAAAAAAAAAAAAAAH >\\\\\< Gshdjsjfjdjfksjfd
pixivにもブレーダーDJ海原ミチルを投稿しましたですYO!
こっちの方が画質良いと思います。
https://t.co/0rYuNTd5K2 https://t.co/fYYypdkABl
シンボルマークC案を作りました。
超会議2024はクリエイタークロスが中心にあるので、クリエイターの『C』を重なり合わせてひとつの超会議の『C』を表現しました。 グラデーションはeRの色をイメージしています🌈
選考に残ってうれC!デザインはたのC!どれもかわE!みんなの投票で決めYO! https://t.co/GHAE6vgaSJ
Random doodle.
A 300yo witch that look down on you but you didn't know because you didn't look at her face.
Yo,今日もこの時間がきたぜー🐉
キバナさまを想い描く時間だ...
Grrrrr! I will continue to shout my love!
I'm not going to stay quiet and silent!
Yo that live-action avatar trailer looks sick. Here's some Avatar ladies to celebrate. Korra. (1/4)