画質 高画質

おはようございます❣
柿が美味しい季節ですね🤤💕

0 18

Happy Tuesday! I have been exploring backgrounds. I'm really pleased with this one.

What's your favorite Ghibli Movie?

0 2

皆さま反応ありがとうございます((('ω')))
今月CLIPSTUDIO導入して初めてのPイラスト!
まだまだ不慣れですがこれから使いこなしていきたいです

0 0