//=time() ?>
日本語を学びたい人・英語学びたい人!
募集中~!☀
言語交換やゲーム中心の活動者用のサバ建ててみたいです!
イラスト描いてる方、歌を歌う方、ミックスや曲作り、ゲーム好きな人、みんな歓迎~!✏🎶🎮
相互さんじゃない方はツイッターのdmでお願いします...!ディスコードもリプもおけ!◎
good morning!! happy monday!!!🌦️
today i learned this thermos can be used for loose-leaf tea (strainer) and now I have london fog milk tea in my thermos!!!!! and it is still hot even though I put it 3 hrs ago!!! fellow is awesome!!!🤵
have a lovely day!!