Bishopdileさんのプロフィール画像

Bishopdileさんのイラストまとめ


-Licenciado en Lengua
-Titulado en traducción inglés-español
-Traductor de scans y videos de Youtube / Dibujante
-Estafeta de clínica

フォロー数:5960 フォロワー数:1819

Aaaaaa está geniaaaaal adoro los trainersonas, está es la mía, yo aún no me dibujo como uno 😅

0 0

AAAAAAAA it's one of the first times that I try to make a sexy character...

Sorry, I'm just so happy for your words, I don't know what to say but thank you, I have a Pokémon OC that is like that to her name is Courtney ;;;;;;;;;;;;

0 1

No, no soy furro, solo lo encontré como sketch y aproveché de practicar mi coloreado, que sinceramente me gustó, el morado es buena sombra para la luz hecha por fuego, algo más que se aprende cada dia

0 1

I have this one, my OC, she is shy but when she wears sunglasses she get confidence and turn into a wild and extrovert woman, her outfit it's inspired in a krookodile cuz I love krookodile and she was create as a ginjinka of one but then became her own character uwu

0 1

This is her,,her name is Courtney she is shy and introvert, but when she put sunglasses her true self comes out, wild, strong and with a really extrovert personality, she literally loud "SEEEEEX" in your face for no reason more than doing it. Also, her outfit it's from krookodile

0 1

Idk if I came at time, but here is my little baby, she is savage with glasses but without them loss confidence and turn into a shy little girl

0 2

Aaaaa I wanna read it!!! I love the lore of trainersonas!!! Like mine, she is wild and strong...with sunglasses, whitout them she gets nervous and shy, and is a really strong in combat but didn't know anything about breeding, capture or training xD

0 1

Coloreos de los dibujos que hizo mi panita de mi OC Courtney sin que yo se lo pidiera ;; el panita me dió permiso de pintarlos, vayan a seguirlo, si estilo cartoon es único y precioso ;u;

4 22

I LOVE ITTTTTT THAT'S WHY MY TRAINERSONA IS A HUMAN VERSION OF KROOKODILEEEEE

HER NAME IS COURTNEY!!

0 0

Twitter es demasiado monótono y repetitivo ya para mí.

La gente hace tweet solo para ganar favoritos, bardean animes que no han visto o publican sobre animes que no ven.

Todos los días las mismas bromas, todos los días unos contra otros por qué su favorito sea el mejor... 😴😴

1 1