//=time() ?>
どういうのがいいかな?
I wonder what would suit me.
✗ 大人っぽいの Something mature.
✗ 格闘家っぽいの Something… sporty?
✗ 異国風なの Something exotic?
✓ 人類に栄光あれ! Glory to mankind!
#自分が選ぶ今年上半期の4枚
今年はいっぱい描きました!
個人的お気に入り作品はこの4枚と思います
(選ぶのが難しいです~😭)
Made a lot of art this year ><
Hard to choose just 4 😭
アンケートで最高票を獲得したティファです
Tifa, for getting the highest vote in the poll https://t.co/CqnTj1Z7xM
Thank you so much for your request!☺️☺️☺️🙏🙏🙏
Kitsu is such a lovely character to draw!!
Had a lot of fun with the flame🤣🔥
リクエストありがとうございました!☺️☺️☺️🙏🙏🙏
キツちゃんです