//=time() ?>
와...와......ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
한 때 이런 거 디게 유명했었지
😪 #Persona3
그 핑발놈 아 빨리 이름 지어야 하는데
some chibis I've accomplished in past:
#그림체가_마음에든다면_rt
Congratulations for the best Persona character! Time to repost some Aigis drawings!! #TeamAigis https://t.co/WcCSPV4ILV
Shulk and Kirby