//=time() ?>
Y también le gustan las novelas como a mí xd
(Si un personaje es castroso, es capaz de romper la tele (??))
Por algo se llama "Negative" Mode (? Jsjs
Está inspirado en "esa voz" que luego susurra cosas negativas, a veces se le escucha, a veces no, otras veces es demasiado ruido
Siempre anda criticando y observando 👀 https://t.co/JLKccDO2d8
This one!
I see this drawing and it's like "Oh my god how I did this?!"
.
.
Then I remember that I didn't slept for 2 days doing this and it's like "...oh" https://t.co/WrZSLKBC0B
X-Digimon
Son complicados, pero cómo me encanta dibujarlos jsjs
(Necesito dibujar otro pronto) https://t.co/AN8KxfNwjf
I just found out that today is #PortfolioDay
Hiiii! I draw Digimon and a few other things occasionally 🖌
Update: These are the adoptables that are still available!
-All of the Shoutmon x Hackmon adopts have been already claimed! Thank you very much! https://t.co/mSLT75JP0t
Shoutmon x Hackmon variant has been claimed!
And with that all of the Hackmon variants have been claimed :0