//=time() ?>
ピーナッツくんのライブで一番ツボったところです。
レオタードブタさんとヤギ・ハイレグさん3Dおめでとうございます。
#オシャレになりたいピーナッツくん
#ウォクスタ
ポケモンチャンネルでビッパのアニメーションを観て、感動して描いたビッパの落書きです。
I watched the animation of Bidoof in the Pokémon Channel, and I was so moved that I drew this doodle of a Bidoof.
Bidoof’s Big Stand :
https://t.co/VwIuNBiJbd
#pixelart
@ScepterDPinoy Your work is Fantastic!
I made my costume by referring to your process, your process helped me a lot. If you don't mind, I'd like to make this as my Halloween icon.