//=time() ?>
Wenas!, Último tweet del día, y nada mejor con una foto con @Kayita32210725 (dibujo -<-), es lindo ver aurora boreales... Pero mucho mejor acompañado^^
Espero que mi hermano no me mate- xD (en fin dicho esto nos vemos mañana ^^)
howdy! to all ^^, eh today I share a photo with someone special to me, someone who understands me too much, we seem the same person and such, and above all this there is in good times and in bad, if I'm talking about my brother higher @NekoCraft7 ^^ , espero te guste!^^